Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - Eric Ries

metoda lean startup.jpeg
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 39,77 zł 49,00 zł 39.77
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]
Ocena: 5
Wydawnictwo: Helion
Kod produktu: 9788328339408

Opis

Bestseller na liście „New York Timesa”

Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych. To lektura obowiązkowa dla wszystkich przedsiębiorców, którzy są już gotowi, by zapoczątkować coś naprawdę wielkiego.
Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy menedżer oraz Empowerment.Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!

Ries pokazuje nam, jak przebijać się przez gęstą mgłę niepewności, spowijającą startupy. Opisuje usystematyzowany model działania, formułuje też praktyczne i sprawdzone wskazówki. Niewykluczone, że niniejsza książka bardziej skutecznie wspomoże światowy wzrost gospodarczy niż jakakolwiek inna książka biznesowa napisana w ostatnich latach.
Tom Eisenmann, profesor zajmujący się przedsiębiorczością, Harvard Business School

Nie znam lepszego podręcznika pozwalającego zmaksymalizować szanse startupu na sukces.
Mitchell Kapor, założyciel Lotus Development Corp.

Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach dużej organizacji, znajdziesz tu bardzo ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody pozwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.

Eric Ries jest przedsiębiorcą i autorem bloga Startup Lessons Learned. Jest współzałożycielem IMVU, gdzie pełnił również funkcję dyrektora technologicznego. Był to jego trzeci startup. Często przemawia podczas różnych wydarzeń biznesowych, a także doradza wielu startupom, dużym przedsiębiorstwom oraz firmom inwestycyjnym w zakresie strategii biznesowej i strategii rozwoju produktu. Pełni funkcję przedsiębiorcy-rezydenta w Harvard Business School.


Recenzje:

Książka przedstawia nowe podejście do zakładania startupów, ale tak naprawdę przyda się każdemu, kto planuje otwarcie nowej firmy, wdrożenie nowego produktu czy usługi. Pokazuje, jak zminimalizować ryzyko błędów, które mogą narazić nas na utratę zainwestowanego kapitału i czasu. Opiera się na założeniu MVP (Minimum Viable Product), stworzeniu wersji produktu o minimalnej koniecznej funkcjonalności, który następnie jest testowany (mierzony) metodą Build–Measure–Learn przy minimalnym wysiłku i najkrótszym czasie projektowania. Podręcznik bezpiecznego wdrażania nowych usług i produktów.
Cyfrowi Nomadzi (2017-07-12)


W trakcie naszej przygody z programowaniem zetknęliśmy się z książkami poruszającymi najróżniejsze tematy. Programowanie, branża IT, biznes, nowe technologie, design, rozwój osobisty, biografie znanych ludzi – było tego naprawdę mnóstwo. Wiele z nich zmieniło sposób w jaki teraz myślimy i podchodzimy do nauki oraz pracy. W cyklu books dzielimy się z wami najlepszymi wg nas tytułami które pomogą wam stać się lepszymi programistami i na pewno poszerzą wasze horyzonty.

Co w środku

Omówiony “ruch Lean Startup dążący do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi”. Brzmi, jak kolejna metoda cud. Założymy drugiego Facebook’a. Tak, przyznam, że miałem takie przebłyski studiując oraz wkręcając się coraz bardziej w świat startupów i Imagine Cupów. Ostatecznie decyzja padła inna, stworzymy Zintegrowany System Powiadamiania dla Ochotniczych Straży Pożarnych. Co z tego wszystkiego wyszło? Nic. Przepraszam, może nie nic, bo dużo się nauczyliśmy – byłem z tego dumny. Książka trafiła jakiś czas potem w moje ręce i czytam “Problem w tym, że “uczenie się” jest najstarszą ze wszystkich wymówek, za pomocą których usprawiedliwia się brak wyników. Właśnie na to powołują się menedżerowie, którym nie udało się osiągnąć wyznaczonych celów”. Duma zmalała, faktycznie nikt z nas menedżerem dobrym nie był. Podejście, które mieliśmy do całego przedsięwzięcia również, jak się okazało, pozostawia wiele do życzenia.

Jeżeli “hit rynkowy” Cię nie przekonuje to z mojej strony mogę zagwarantować – nawet jeśli ta książka nie sprawi, że odniesiesz sukces ze swoim przedsięwzięciem to co najmniej pomoże Ci nie zmarnować mnóstwa czasu, sił i pieniędzy – a to już coś, dobra baza pod kolejną próbę.

Dajemy plusy za

przedstawienie metod, które są uniwersalne (można z nich korzystać w praktycznie każdym typie inicjatywy)
przytoczenie wielu przykładów prawdziwych przedsięwzięć oraz bogatego doświadczenia autora
brak lania wody
poznajprogramowanie.pl (2017-02-08)


Książka, a raczej opisana w niej koncepcja budowania produktów i biznesów przewróciła moje założenia o świecie do góry nogami. Dziś jest dla mnie jak biblia przedsiębiorcy. Dlaczego? Bo uświadamia, że przedsiębiorca to nie ktoś, kto pisze biznes plany, a badacz terenowy, który kocha robić eksperymenty, testować i ciągle podważać swoje założenia o pomyśle, projekcie, czy biznesie. To ktoś kto uczy się cały czas i po wyciągnięciu wniosków ze swoich badań – od razu wdraża je w życie, usprawnia rozwiązanie, poprawia, uzupełnia i… dalej bada, testuje, sprawdza kolejne założenia. Ten iteracyjny sposób pracy stał się dla mnie podstawą wszystkiego co robię na blogu, w social mediach, w produktach rozwojowych i w zasadzie we wszystkim, czego się podejmuję. I przynosi spektakularne efekty.
Projectmanagerka.pl (2017-02-01)


Kolejna książka, którą na dniach przeczytałem to Metoda Lean Startup – wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę. Która zdobędzie rynek. Napisana przez Eric Ries. Przede wszystkim książka jest przeznaczona dla tych, co chcą rozwijać firmy nie tylko małe w fazie rozwoju ale również też te duże. Dlaczego sięgnąłem po tę książkę? Ponieważ blog traktuję jak małą firmę. Ponoszę pewne koszta oraz osiągam zyski. Aby móc go rozwijać muszę opanować pewne dziedziny wiedzy, które przyczynią się do wyróżnienia się wśród tysięcy innych blogów. W tym właśnie pomaga ta książka. Autor lekko zmodyfikował filozofię Lean manufacturing pod firmy w początkowej fazie rozwoju. Dlatego znajdziesz tutaj bardzo wiele odwołani do terminologii Lean. Dlatego sięgając po tę książkę zalecam zapoznanie się Lean manufacturing abyś znał takie pojęcia jak 5 WHY, kanban, keizen, genchi genbutsu, just in time, flow, pull, specify value itd. Więc czym jest Lean Startup Lean Startup to nowe spojrzenie na tworzenie nowych innowacyjnych produktów, które kładzie jednoczesny nacisk na szybką iterację i pozyskiwanie opinii klientów, wielką wizję i równie wielką ambicję. Autor nawiązuje do wielu praktycznych przykładów z życia i opisuje różne strategie w takich firmach jak IMVU, Dropbox czy Groupon. Z książki dowiesz się jak rozwijać firmę oraz w jaki sposób czerpać wiedzę aby rozwój był trwały. A w tym właśnie ma pomóc Lean. W ramach filozofii Lean wartość definiuje się jako oferowanie korzyści klientowi – wszystko inne jest marnotrawstwem. Z książki bardzo dużo dowiesz się w jaki sposób używać 5 WHY, które działania kredują wartość a które są czystym marnotrawstwem. Co dała mi książka Dzięki przeczytaniu książki już wprowadziłem pierwszą modyfikację do bloga a mianowicie jakiś czas temu zacząłem tworzyć poradnik na temat emerytury w UK i postanowiłem od razu zakomunikować na blogu o tym tak jak startupy tworzą minimalnie satysfakcjonujący produkt. Również zamierzam w tym roku skupić się na płatnym motorze wzrostu w tych segmentach, na których zarabiam na blogu. Dzięki temu zyskam większy ruch a koszt reklamy powinien zwrócić się właśnie dzięki temu, że nowych czytelników będę kierował tam, gdzie uzyskuje największy dochód. W książce znajdziesz również wiele informacji na temat procesu uczenia się oraz jak rozwijać kulturę innowacyjności. Już któraś osoba podkreśla jak ważne są szkolenia, nawet w firmie, która dopiero rozwija się. A czy ty wiesz które działania kreują wartość a które stanowią marnotrawstwo w Twoich przedsięwzięciach?
moneygrabbing.co.uk (2017-01-09)


Z moich obserwacji wynika, że wiele osób do własnej firmy podchodzi na zasadzie stawiania wszystkiego na jedną kartę (opisałem to nieco szerzej w tym wpisie na temat tego jak zakładać własną firmę). Jestem absolutnym przeciwnikiem takiego sposobu myślenia. Niezwykle natomiast cenię pomysł jak najszybszej weryfikacji swojego pomysłu na rynku, nawet, gdy znajduje się w stanie dalekim od doskonałości. Zilustruję to na złym i dobrym przykładzie.

Zły: marzy mi się własny sklep internetowy. Korzystając z faktu, że mam etat i tym samym moja zdolność kredytowa dla banku jest wysoka, zaciągam kredyt. Aby mieć czas na dla firmy rzucam pracę. Zlecam stworzenie własnej platformy, a resztę pakuje towar i marketing. I zaczynam działać nie sprawdziwszy niczego wcześniej w praktyce.

Sensowniejszy przykład:

Tworzę uproszczony sklep internetowy z minimalną funkcjonalnością, który puszczam w sieć. Z racji tego, że zachowałem pracę jego obsługą zajmuje się po godzinach. Moim nadrzędnym celem nie jest zarobek, ale zebranie doświadczeń i opinii klientów na podstawie których dokonam zmian, aż do dopracowania projektu.

Książka jest pisana niestety w sposób straszliwie techniczny. Jej autor opowiada o założenia na przykładzie swoich projektów internetowych i lektura wymagała dużego skupienia. Wielu to odrzuci, ale jeśli kogoś zaintrygowała koncepcja zawarta w poniższym filmie to powinien rozważyć zakup.
jakzarabiacpieniadze.com.pl (2015-10-09)


Czy zdarzyło Ci się poświęcić swój czas i pieniądze na stworzenie produktu lub usługi, których nikt nie chciał kupić? Jeśli tak, to nie jesteś jedyna. Wiele znanych przedsiębiorców popełniło ten sam błąd. Prowadzenie start-upu nie musi być drogą we mgle. Można się tego nauczyć.

Czego oczekuję od literatury biznesowej?

Dobra książka to taka, która inspiruje mnie do działania, tworzenia map myśli. Sprawia, że mam ochotę wziąć do ręki flamastry i rozrysować najistotniejsze treści, aby podzielić się wrażeniami ze znajomymi. Właśnie takie reakcje wywołała u mnie Metoda Lean Startup.

Już sam autor okazał się inspiratorem. Eric Ries jest postacią bardzo znaną w świecie start-upów. Polecam śledzić jego bloga Startup Lessons Learned www.startuplessonslearned.com, na którym dzieli się swoimi doświadczeniami z prowadzenia start-upów.

Czy warto poświęcić kilka godzin na lekturę Lean Startup?

Jeśli nie chcesz stworzyć produktu, którego nikt nie kupi, to warto.

Nie działaj pochopnie, gdy możesz wykorzystać innowacyjne narzędzia, które pozwolą Ci wyznaczyć odpowiedni kierunek i nauczą jak badać efektywność Twoich działań. Eric Ries przestrzega przed marnotrawstwem. Nie poświęcaj cennego czasu na produkowanie dużych partii, które mogą okazać się bezwartościowe dla odbiorcy. Zamiast tego stwórz MVP (minimalnie satysfakcjonujący produkt), korzystając przy tym z opinii klientów. Następnie zbadaj jak odbiera go rynek, zmodyfikuj to, co trzeba i znowu zbadaj. Zdobędziesz cenne doświadczenie, które pozwoli Ci stworzyć produkt tak wartościowy dla klienta, że będzie on skłonny za niego zapłacić.

Jeśli chcesz poznać przykłady opisujące jak start-upy radziły sobie przed i w trakcie stosowania tej metody, to wiesz co zrobić
Kreatorka Jutra (2015-08-20)


Lean startup można tłumaczyć na trzy sposoby: ‘chude początki’ lub ‘zwrot ku początkowi’ lub ‘niedoskonały nowy produkt’. Co dokładnie rozumieją osoby posługujące się tym zwrotem nam, Polakom trudno będzie zrozumieć przez odmienny kontekst kulturowy. Wszystko zaczęło się w Dolinie Krzemowej, w której domy i garaże posłużyły, jako miejsca powstawania innowacyjnych projektów, które mogły zdobyć rzesze klientów (co było bardzo rzadkie) lub na twórcy odcisnąć piętno porażki. Tego ostatniego, gorzkiego owocu zakosztował i Eric Ries, który stworzył ze znajomymi kilka startupów, których zakończenie było wielką tragedią. Dopiero IMVU, komunikatora z możliwością kreowana avatara i zawierania znajomości z innymi avatarami (odwołanie do tego typu tworu pojawia się w polskim filmie „Sala samobójców” reż. Jana Komasa). Jego ostateczne przeznaczenie nie od początku było takie jak obecnie, dlatego nie od razu odniosło sukces. Liczne ulepszenia, wizje, próby nadążenia za tym, co może spodobać się odbiorcom sprawiało, że kolejny startup chylił się ku upadkowi. Z wielu jego właściwości zrezygnowano na rzecz kreowania wizerunku przez odbiorcę, co stało się bardzo powszechne we wielu grach.

Eric Ries w „Metodzie Lean Startup” bardzo dokładnie opisuje prace nad udanym projektem, porównuje z innymi firmami, które odniosły sukces, wskazuje błędy swojego wcześniejszego myślenia, ale nie ma tu gotowych rozwiązań jak powołać startup, który przerodzi się w konkurencyjne przedsiębiorstwo. Nie oszukuje czytelnikami wizjami zarobionych pieniędzy. Startup jest tu przede wszystkim ciężką pracą, ciągłymi wyrzeczeniami i nauką, która może odbywać się w ramach dużej firmy chcącej wprowadzić na rynek nowy produkt, dla którego muszą znaleźć nabywców przez wyjście naprzeciw ich niezdefiniowanym oczekiwaniom.

Praca nad startupem nie jest łatwa i wymaga ciągłego uczenia się, otwartości na zmiany i gotowości porzucenia projektu, nad którym spędziło się setki godzin. „Startupy nie powstają tylko po to, aby coś produkować, zarabiać pieniądze czy obsługiwać klientów. Powstają po to, aby się uczyć sposobów budowania rentownej firmy”. Metoda Lean Startup to przede wszystkim elastyczne podejście do tworzonego produktu, aby był on przydatny, czyli znalazł nabywców. „Mimo że przechwalamy się naszą wydajnością w produkcji wszystkiego, światowa gospodarka nadal odznacza się niesamowitym marnotrawstwem. Jego źródłem nie jest brak efektywnej organizacji pracy, lecz fakt, że pracujemy nad niewłaściwymi rzeczami – i to na skalę przemysłową. Jak powiedział kiedyś Peter Drucker, ‘Nie ma nic równie bezsensownego jak niezwykle wydajne robienie tego, czego robić nie należało’”.

W książce Erica Riesa można znaleźć wiele wskazówek, które mogą pomóc w uniknięciu błędów. Czy nam się to uda zależy od tego, na ile tworzenie nowego produktu będziemy traktować elastycznie i ciągle się uczyć metod jego ulepszania (nie koniecznie technicznego). Książkę polecam działającym w inkubatorach przedsiębiorczości oraz wszystkim, którzy chcą rozszerzyć swoją ofertę.
górowianka (2014-11-17)


Gdzie jednak znaleźć wiedzę potrzebną do tego by nauczyć się jak zbudować startup, który odniesie sukces? To czego potrzebuje każdy przedsiębiorca na początku swojej drogi to zbudowanie sprawnie funkcjonującego i rentownego modelu biznesowego.

Jedną z najbardziej popularnych pozycji wydawniczych wśród startupowców jest książka „Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera” wydana przez wydawnictwo Helion. Książka stworzona została przez 470 praktyków z 45 krajów i zaprezentowano w niej uniwersalne narzędzie, które w usystematyzowany sposób umożliwia zaprojektowanie modelu biznesowego dla swojej działalności.

Inną pozycją wartą uwagi jest książka "Metoda Lean Startup", której autorem jest Eric Ries. Opisana jest w niej metoda, która pozwala maksymalizować szanse na sukces nowopowstałego startupu. Jedną z propozycji autora jest rozpoczęcie działalności z "minimalnie satysfakcjonującym produktem", który nie będzie posiadał wszystkich kluczowych funkcjonalności, jednak umożliwi organizacji uczenie się oraz dostosowywanie produktu do potrzeb swoich klientów.
Moja Firma (2014-07-28)


Maciej Oleksy, autor bloga ProductLabs.pl mówi, że lektura była dla niego olśnieniem. - Jego (Eric’a Ries’a) książka to nie tylko zestaw praktyk, ale przede wszystkim manifest – „przestańmy tracić ludzką energię na wytwarzanie produktów, których nikt nie potrzebuje i nie używa” - recenzuje Oleksy na łamach Antyweb. Autor pisze, że przedsiębiorstwa zapędziły się w strategię jak więcej produkować, pomijając co, dla kogo i kiedy.
mamstartup.pl (2014-04-23)

Książka „Metoda Lean StartUp” to doskonała pozycja dla osób, które w jakiś sposób wiążą się z branżą IT/Web. Co rusz powstają tu nowe narzędzia internetowe, portale społecznościowe – wschodzące gwiazdy sieci. Książka pokazuje startup jako innowację, coś co pojawia się i porusza odbiorców, nie chodzi przecież o stworzenie kolejnego kramu z warzywami, no chyba, że ów kram dostarczałby jedzenie zamawiane tweetami poprzez drony ;)

Opisana metoda LS – opiera się zmianie nastawienia, które odchodzi od klasycznego myślenia, gdzie to my uznajemy, że klienci coś potrzebują, więc to tworzymy. Książka obfituje tu w liczne przykłady i porównania, pokazując, że najpierw warto zadać sobie kilka podstawowych pytań:

- jakie trudności mają klienci i czy je zauważają?
- czy byli by skłonni zapłacić za to co oferujemy?
- czy jesteśmy w stanie stworzyć rozwiązanie, które ten problem rozwiąże?

Dla osób zainteresowanych tematyką, jest dostępny także krótki artykuł na bazie książki. Taki zarys powstawania miał FB, który zaczął się od małej społeczności studenckiej. Stworzono coś co można nazwać małym modelem – serwis do oceniania zdjęć znajomych, gdy ten okazał się popularny poczyniono dalsze kroku ku rozbudowie tego tzw. modelu podstawowego (MVP). Książka porządkuje wiele sposobów realizacji projektu typowo innowacyjnego, startupowego – pokazuje jak krok po kroku przejść od pomysłu, po sprawdzenie go w minimalnym wymiarze na użytkownikach, aż po finalny sukces.

Jeśli chodzi o wady książki, niektóre fragmenty są szczerze mówiąc lekko nużące i zbyt rozbudowane, co dodaje książce pewnego patosu i powagi. Publikacja warta przeczytania, nawet jeśli pierwsza lektura lub przeglądnięcie może wydać się dosyć skomplikowane i siermiężne.
WebSEM.pl (2014-02-11)


Lektura tej pozycji uświadomi wam, jak wielkie możliwości oferuje umiejętne korzystanie ze startupu.

Czym jest startup, na jakiej zasadzie działa i dlaczego warto zwrócić uwagę na jego rolę w świecie biznesu - na te właśnie pytania stara się odpowiadać Erie Ries, jeden z amerykańskich autorytetów w dziedzinie strategii rozwoju produktu. W swojej książce dzieli się całym mnóstwem wskazówek odnośnie wyboru odpowiedniego modelu startupu dla danego rodzaju przedsięwzięcia, decyzji jakie należy podejmować w każdej fazie rozwoju projektu, czy metod, dzięki którym możliwe jest usprawnienie kontroli nad funkcjonowaniem produktu. Najlepszymi przykładami startupów sa takie podmioty jak Facebook, Google czy rodzima Nasza Klasa. Objaśnienia i porady Riesa pomagają zrozumieć mechanizm, odpowiadający za powstawanie podobnych sieciowych gigantów. Ułatwiają one również analizę rynku, która jest niezwykle pomocnym narzędziem przy podejmowaniu wszelkich kluczowych decyzji.
magazynt3.pl (2012-12-06)


Spis treści:

O autorze
Wprowadzenie
Geneza modelu Lean Startup
Metoda Lean Startup
Dlaczego startupy ponoszą porażki?
Sposób organizacji materiału
Drugie stulecie zarządzania
Część I Wizja
1 Start
Zarządzanie przedsiębiorcze
Korzenie ruchu Lean Startup
2 Definicje
Kim tak dokładnie jest przedsiębiorca?
Skoro jestem przedsiębiorcą, to jak zdefiniować startup?
SnapTax
Lean Startup w siedem tysięcy osób
3 Proces uczenia się
Proces weryfikowanego uczenia się w IMVU
Genialna strategia
Sześć miesięcy do premiery rynkowej
Premiera rynkowa
Rozmowy z klientami
Cała moja praca do kosza
Wartość a marnotrawstwo
Gdzie szukać potwierdzenia?
Śmiałość towarzysząca zeru
Wnioski IMVU i nie tylko
4 Eksperymenty
Od alchemii do nauki
Mierz wysoko, zacznij jednak od małych kroków
Chcesz osiągnąć trwałe zmiany? Natychmiast rozpocznij eksperymenty
Podział
Eksperyment jako produkt
Village Laundry Services
Lean Startup w sektorze publicznym?
Część II Kierunek
Od wizji do nadawania kierunku
5 Akt wiary
Strategia opiera się na założeniach
Wzorce i antywzorce
Nie tylko "we właściwym miejscu we właściwym czasie"
Wartość i wzrost
Genchi genbutsu
W teren!
Projekt i archetyp klienta
Paraliż analityczny
6 Testy
Dlaczego pierwsze wersje produktu nie muszą być doskonałe
Minimalnie satysfakcjonujący produkt wideo
Minimalnie satysfakcjonujący produkt concierge
Nie zwracaj uwagi na osiem osób siedzących za kulisami
Znaczenie projektu i jakości dla MVP
Przeszkody na drodze do zbudowania MVP
Od MVP do księgowości innowacyjnej
7 Pomiary
W jaki sposób coś tak pozornie nudnego jak księgowość może odmienić Twoje życie?
Model odpowiedzialności, który sprawdza się we wszystkich branżach
Zasady księgowości innowacyjnej trzy cele pośrednie związane z procesem uczenia się
Definiowanie punktu odniesienia
Strojenie motoru wzrostu
Zwrot albo trwanie
Księgowość innowacyjna w IMVU
Doskonalenie produktu za pięć dolarów dziennie
Analiza kohortowa
Optymalizacja a proces uczenia się
Złudne wskaźniki słowo przestrogi
Wskaźniki praktyczne a złudne wskaźniki
Kohorty i testy podziału
Kanban
Diagram pracy kanban z podziałem na etapy
Testowanie hipotez w Grockit
Trzy "P" i ich znaczenie
Praktyczność
Przystępność
Przejrzystość
8 Zwrot (albo trwanie)
Księgowość innowacyjna umożliwia szybsze wykonywanie zwrotów
Długość pasa startowego startupu zależy od tego, ile zwrotów startup może jeszcze wykonać
Zwrot wymaga odwagi
Zebranie w sprawie zwrotu lub trwania
Brak zwrotu
Klasyfikacja zwrotów
Zwrot zbliżający
Zwrot oddalający
Zwrot ku segmentowi klientów
Zwrot ku potrzebom klientów
Zwrot platformowy
Zwrot ku nowej architekturze biznesowej
Zwrot ku wartości
Zwrot ku motorowi wzrostu
Zwrot ku kanałowi
Zwrot technologiczny
Zwrot jest hipotezą dotyczącą strategii
Część III Przyspieszenie
Silniki start!
9 Partia
Niewielkie partie a przedsiębiorczość
Niewielkie partie w IMVU
Wdrażanie ciągłe w innych branżach niż branża programistyczna
Małe partie w praktyce
Małe partie w szkolnictwie
Spirala śmierci dużych partii
Nie pchaj ciągnij
Hipotezy i techniki pull w branży czystych technologii
10 Wzrost
Skąd się bierze wzrost?
Trzy motory wzrostu
Chwytny motor wzrostu
Wirusowy motor wzrostu
Płatny motor wzrostu
Zastrzeżenie
O zestawieniu produktu i rynku decyduje motor wzrostu
Kiedy motor przestaje pracować
11 Adaptacja
Budowanie organizacji adaptującej się
Czy można działać zbyt szybko?
Pięć razy dlaczego
Dokonuj proporcjonalnych inwestycji
Automatyczny regulator szybkości
Klątwa pięciu winnych
Od czego zacząć
Spojrzeć (niewygodnej) prawdzie w oczy
Zacznij powoli i skoncentruj się na konkretach
Wyznacz mistrza procesu "Pięć razy dlaczego"
"Pięć razy dlaczego" w praktyce
Nie upychaj wszystkich zaległości w ramach procesu "Pięć razy dlaczego"
Przejście na mniejsze partie
Rok pierwszy osiągnąć porażkę
Rok drugi pamięć mięśniowa
Rok trzeci eksplozja
12 Innowacyjność
Jak pielęgnować przełomowe innowacje
Rzadkie, lecz stabilne zasoby
Samodzielność i niezależność w pracach rozwojowych
Osobisty interes w wynikach prac
Tworzenie platformy umożliwiającej prowadzenie eksperymentów
Ochrona spółki matki
Racjonalne obawy
Zagrożenia związane z ukrywaniem innowacji
Budowa piaskownicy innowacyjności
Odpowiedzialność zespołów wewnętrznych
Zarządzanie portfelowe
Przedsiębiorca to stanowisko
Wchodzenie w status quo
13 Epilog nie marnuj
Organizacyjne supermoce
Przede wszystkim system zagrożenia
Pseudonauka związana z rozwojem produktu
Nowy program badawczy
Długoterminowa Giełda Papierów Wartościowych
Podsumowanie
14 Dołącz do nas
Spotkania członków ruchu Lean Startup
Lean Startup wiki
Lean Startup Circle
Konferencja Startup Lessons Learned
Lektura obowiązkowa
Lektura dodatkowa
Pełna przejrzystość
Podziękowania

Dane techniczne

Okładka miękka
Autor Eric Ries
Tytuł Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek
Tytuł oryginalny The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses
Tłumaczenie Bartosz Sałbut
Format 158x235
Liczba stron 248
Format zapisu audio 8

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Pocztex PUNKT (Odbiór w Punkcie)) już od 99,00 zł.
Bezpieczne zakupy
  • Szybkie przelewy Przelewy24.pl
  • Szybkie przelewy Blue Media
  • Przelewy tradycyjne, Płatność za pobraniem, Pro-forma
  • Płatność BITCOIN
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (365 dni na zwrot towaru - bez podawania przyczyny)
  • Szyfrowane dane i transakcje
  • Szybka wysyłka: dziś kupujesz - dziś wysyłamy
  • Dostawa do wszystkich krajów świata
  • Wysyłamy do: Paczkomaty InPost
  • Przesyłkę możesz odebrać w Odbiór w Punkcie: Żabka, Ruch, Poczta, Orlen
Promocje
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl