Podręcznik przedsiębiorcy - Harvard Business Review
Opis
Niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć nowatorską firmę na miarę tych z Doliny Krzemowej, firmę działającą w sektorze B2B czy taką, która będzie oparciem dla lokalnej społeczności, "Podręcznik przedsiębiorcy HBR" to dla ciebie podstawowe źródło wiedzy, umożliwiające udany start.
Rozpoczęcie niezależnej działalności wiąże się zarówno z szansą, jak i ryzykiem. Jako przedsiębiorca sam rządzisz swoją firmą i od twojego postępowania zależy, czy będzie ona prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania przedsiębiorstwa – od napisania biznesplanu po uzyskanie pierwszego kredytu. Niezbędna ci będzie także najnowsza wiedza na temat tworzenia porywających prezentacji dla inwestorów, zmniejszania ryzyka na drodze eksperymentów i rozwijania wyjątkowych możliwości dzięki innowacyjnemu modelowi biznesowemu.
"Podręcznik przedsiębiorcy HBR" szczegółowo przedstawia wszystkie te zagadnienia oraz wiele innych istotnych kwestii, sięgając do zasobów wiedzy praktycznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach „Harvard Business Review”. Nie rozstawaj się z nim ani na chwilę przez cały okres rozwijania swojego startupu – w ten sposób zdecydowanie wzrosną twoje szanse na sukces w biznesie.
W "Podręczniku przedsiębiorcy HBR" znajdziesz:
- omówiony krok po kroku proces zakładania firmy,
- zwięźle przedstawione najnowsze badania i poglądy związane z przedsiębiorczością takich autorów piszących dla „Harvard Business Review”, jak Marc Andreessen i Reid Hoffman,
- udoskonalane latami najlepsze praktyki,
- historie prawdziwych firm, takich jak m.in. Airbnb i eBay.
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Autor | Opracowanie zbiorowe |
Tytuł | Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy |
ISBN | 9788380623224 |
EAN | 9788380623224 |
Podtytuł | Podręcznik przedsiębiorcy |
Tytuł oryginalny | |
Tłumaczenie | Jóźwiak Bożena |
Rok wydania | 2018 |
Wysokość | 23,4 |
Szerokość | 15,9 |
Liczba stron | 392 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.