Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze - Eric Siegel
towar niedostępny

Opis
Tytuł: Prognozuj - kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze. Wprowadzenie do analityki predykcyjnej
Autor: Eric Siegel
ISBN 9788380872585
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 398
PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW
WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH
W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.
Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje. Dlaczego?
Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.
Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata.
- Marianna Dizik, statystyk, Google
Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian.
- John Francis, starszy analityk danych, Nike
Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę.
- Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing
Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam.
- Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!
Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Times”.
Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.
Dane techniczne
ISBN | 9788380872585 |
Autor | Eric Siegel |
Tytuł | Prognozuj |
Podtytuł | kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze |
Tytuł oryginalny | Predictive Analytics: The Power to Predict Who Will Click, Buy, Lie, or Die |
Tłumaczenie | Pawłowski Konrad |
Rok wydania | 2018 |
Liczba stron | 398 |
Wysokość | 23,3 |
Szerokość | 15,8 |
ISBN | 9788380872585 |
Podtytuł | kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze |
Tytuł oryginalny | Predictive Analytics: The Power to Predict Who Will Click, Buy, Lie, or Die |
Tłumaczenie | Pawłowski Konrad |
Rok wydania | 2018 |
Wysokość | 23,3 |
Szerokość | 15,8 |
Liczba stron | 398 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.