Szybka wysyłka - zamów do 13:30 a wyślemy dziś (pn-pt)

Darmowe zwroty 365 dni

 

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 62,30 zł 62.30
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod produktu: 30745823

Opis

<p> <strong>Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń.</strong> Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji. </p> <p> Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.</p> <p> <strong>Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń</strong></p> <p> Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala:</p> <p> (a) dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci;</p> <p> (b) odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami;</p> <p> (c) zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć;</p> <p> (d) określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz</p> <p> (e) ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów.</p> <p> <strong>Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klient</strong><strong>ó</strong><strong>w</strong></p> <p> Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.</p> <p> ***</p> <p> <em>Gdy ktoś mnie pyta, dlaczego konkretna firma czy branża nie przyjęły jeszcze modelu ekonomii doświadczeń, zawsze odpowiadam to samo: to kwestia nastawienia. Nie wiedziałem natomiast, że tajemnica obrania nastawienia odpowiedniego dla wdrożenia modelu projektowania doświadczeń tkwi w przepysznej koncepcji umami. Nadszedł czas, by twoja firma wyszła ponad Punkt Wyjścia Umami, wyznaczający podstawowy poziom funkcjonalności, i zaczęła oferować klientom wartość emocjonalną, a nawet poczucie sensu. To książka dla wszystkich projektantów doświadczeń i liderów. Pozwólcie, żeby Aga Szóstek pokazała wam, jak projektuje się i tworzy wartościowe doświadczenia, a wraz z nimi wartościowe wspomnienia.</em></p> <p> <em> </em><strong>B. Joseph Pine II</strong>, współautor książki <em>The Experience Economy: Competing for Time, Attention, and Money</em></p> <p> <em>To książka pełna znakomitych pomysłów i wiedzy, można się z niej naprawdę wiele dowiedzieć. Mimo to ani przez chwilę nie miałam poczucia, że ktoś prawi mi kazania. Miałam raczej poczucie udziału w mądrej rozmowie, w kt</em><em>ó</em><em>rej Aga Sz</em><em>ó</em><em>stek dzieli się ze mną inspirującymi przykładami, wskaz</em><em>ó</em><em>wkami biznesowymi, poradami projektowymi, badaniami psychologicznymi oraz anegdotami z życia prywatnego i zawodowego. To książka o projektowaniu doświadczeń, kt</em><em>ó</em><em>ra sama w sobie jest wspaniałym doświadczeniem.</em></p> <p> <strong> Anna E. Pohlmeyer</strong>, liderka ds. badań doświadczeń w Diffferent; była współdyrektor w Delft Institute of Positive Design przy Delft University of Technology</p> <p> <em>Jedną z najtrudniejszych rzeczy, jakich możemy od siebie wymagać, jest nauka patrzenia na okalający nas świat w nowy spos</em><em>ó</em><em>b. Przemyślenia Agi kompletnie odmieniły m</em><em>ó</em><em>j punkt widzenia. Na kartach tej książki zawarła czystą</em><em> magi</em><em>ę – zaproszenie do tego, by zobaczyć piękno rzeczywistości z jej punktu widzenia.</em></p> <p> <strong>Anthony Rocco,</strong> projektant doświadczeń, San Francisco</p> <p> <em>Książka Agi to znakomity punkt wyjścia dla os</em><em>ó</em><em>b ze świata biznesu, kt</em><em>ó</em><em>re chciałyby wykorzystać projektowanie doświadczeń do rozwijania firm. To r</em><em>ó</em><em>wnież znakomity podręcznik dla projektant</em><em>ó</em><em>w, kt</em><em>ó</em><em>rzy chcieliby nauczyć się m</em><em>ó</em><em>wić o swojej pracy w kontekście biznesowym.</em></p> <p> <strong>Andy Sontag</strong>, menedżer programu projektowania doświadczeń w szkole Kaospilot</p> <p> <em>Doświadczenia otaczają nas zewsząd. Produkty ulegają coraz większemu spowszednieniu, więc to właśnie doświadczenia w coraz większym stopniu stają się podstawowym czynnikiem wyróżniającym. To one sprawiają, że klienci wybierają sobie swoje ulubione marki i pozostają im wierni. Książka ta oferuje czytelnikom jakże potrzebne informacje o tym, dlaczego i w jaki spos</em><em>ó</em><em>b w dzisiejszych czasach należy stawiać </em><em>na do</em><em>świadczenia. To jednak nie wszystko – dzięki gotowym modelom i wskaz</em><em>ó</em><em>wkom jest niezwykle praktyczna, czytelnicy mogą stosować zawarte w niej informacje w swojej codziennej pracy.</em></p> <p> <strong>Fabricio Teixeira</strong>, współzałożyciel Online Publication UX Collective</p> <p> ***</p> <p> <strong>Dr Aga Szóstek </strong>jest strategiem doświadczeń. Przez ostatnie 20 lat zajmowała się najnowszymi dokonaniami na styku projektowania, technologii i biznesu. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING czy Orange, a także wieloma innymi. Odpowiadała za wprowadzanie strategicznego myślenia związanego z projektowaniem doświadczeń do pracy zespołów projektowych oraz do sal posiedzeń zarządów. Prezentowane przez nią podejście zainspirowało wiele organizacji do zmiany strategii i postawienia na doświadczenia jako ich podstawowy czynnik wyróżniający.</p> <p> Aga pisze o strategii, przywództwie i innowacjach; projektuje narzędzia Seed Cards, których celem jest wspomaganie ludzi w projektowaniu niepowtarzalnych doświadczeń; jest również współprowadzącą podcast na temat kreatywnego przywództwa: Catching The Next Wave. Jest także współtwórczynią wirtualnego kursu Become, stworzonego dla liderów kreatywnych zmian, którzy chcieliby wziąć sprawy w swoje ręce i wieść prym w dzisiejszym świecie.</p> <p> Doktorat obroniła na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego na Politechnice w Eindhoven w Holandii, a projektowanie doświadczeń wykłada na całym świecie.</p>

Dane szczegółowe:

  • ISBN: 978-83-8231-105-1
  • Data premiery: 2022-04-22
  • Autor: Aga Szóstek
  • Tłumacz: Bartosz Sałabut
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2022
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Liczba stron: 266
  • Wydanie: 1
  • Rodzaj: Książki
  • Głębokość: 15.000000

Bezpieczeństwo

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl