Złote zasady marketingu online - Matthew Jagiello
Opis
W dzisiejszym świecie profesjonalna sprzedaż towarów i usług istnieje głównie w sieci internetowej. Ale samo być, nie znaczy mieć - celem biznesu jest generowanie zysku. Miarą sukcesu staje się skuteczne dotarcie do klientów w Internecie.
Chcesz wiedzieć, jak to zrobić, a przy okazji pokonać rynkową konkurencję i zaoszczędzić sporo pieniędzy na kampaniach reklamowych?
Odpowiedzi na te i więcej pytań odnajdziesz w niniejszej książce.
Nie ma znaczenia, czy właśnie wpadłeś na pomysł biznesu życia, czy już od lat prowadzisz własną firmę. A może dopiero zaczynasz od strony internetowej i nie wiesz jak krok po kroku ją właściwie stworzyć, albo dawno funkcjonujesz na wirtualnym rynku, ale niekoniecznie wiesz jak przekonać do siebie szerszą rzeszę klientów? W każdym z tych przypadków poznanie złotych zasad i tajników marketingu online pomoże w generowaniu większych zysków.
Poniżej kilka głównych zagadnień opisanych w poradniku:
Jak ułożyć strategię marketingową?
Jak nie ośmieszyć swojej firmy złym marketingiem?
Jak samodzielnie skonstruować przyciągającą klientów stronę www?
Newsletter - jak nie trafić do spamu i zdobyć nim klientów?
Jak niskim kosztem prowadzić skuteczne działania Public Relations?
Jak wykorzystać SEO, Outreach, AdWords, Remarketing i inne metody promocji?
Content marketing i copywriting - jak pisać zrozumiale i zapadać w pamięć czytelników?
Jak idealnym postem podbić media społecznościowe takie jak Facebook?
Jak samodzielnie przygotowywać grafiki na strony www i do materiałów reklamowych?
Jak prowadzić kampanie marketingowe w zgodzie z RODO (ochroną danych osobowych) i prawem autorskim?
Jak prowadzić analitykę swojego e-biznesu?
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Rok wydania | 2018 |
Liczba stron | 250 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.