Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Złote zasady marketingu online - Matthew Jagiello

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 89,00 zł 89.00
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 4.33333
Wydawnictwo: ARTEFAKT
Kod produktu: 9788364983108

Opis

W dzisiejszym świecie profesjonalna sprzedaż towarów i usług istnieje głównie w sieci internetowej. Ale samo być, nie znaczy mieć - celem biznesu jest generowanie zysku. Miarą sukcesu staje się skuteczne dotarcie do klientów w Internecie.

Chcesz wiedzieć, jak to zrobić, a przy okazji pokonać rynkową konkurencję i zaoszczędzić sporo pieniędzy na kampaniach reklamowych?

Odpowiedzi na te i więcej pytań odnajdziesz w niniejszej książce.

Nie ma znaczenia, czy właśnie wpadłeś na pomysł biznesu życia, czy już od lat prowadzisz własną firmę. A może dopiero zaczynasz od strony internetowej i nie wiesz jak krok po kroku ją właściwie stworzyć, albo dawno funkcjonujesz na wirtualnym rynku, ale niekoniecznie wiesz jak przekonać do siebie szerszą rzeszę klientów? W każdym z tych przypadków poznanie złotych zasad i tajników marketingu online pomoże w generowaniu większych zysków.

Poniżej kilka głównych zagadnień opisanych w poradniku:

Jak ułożyć strategię marketingową?

Jak nie ośmieszyć swojej firmy złym marketingiem?

Jak samodzielnie skonstruować przyciągającą klientów stronę www?

Newsletter - jak nie trafić do spamu i zdobyć nim klientów?

Jak niskim kosztem prowadzić skuteczne działania Public Relations?

Jak wykorzystać SEO, Outreach, AdWords, Remarketing i inne metody promocji?

Content marketing i copywriting - jak pisać zrozumiale i zapadać w pamięć czytelników?

Jak idealnym postem podbić media społecznościowe takie jak Facebook?

Jak samodzielnie przygotowywać grafiki na strony www i do materiałów reklamowych?

Jak prowadzić kampanie marketingowe w zgodzie z RODO (ochroną danych osobowych) i prawem autorskim?

Jak prowadzić analitykę swojego e-biznesu?

Dane techniczne

Okładka miękka
Rok wydania 2018
Liczba stron 250

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl