Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Najlepsze książki o sprzedaży

Sprzedaż spędza Ci sen z powiek? Zdaje Ci się, że masz wszystko: dobry towar, platformę sprzedażową, konto na mediach społecznościowych, a jednak klienci nie garną się, by kupować u Ciebie? Dwoisz się i troisz, a wymarzony sukces wciąż nie nadchodzi?

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą towarów, ubezpieczeń, nieruchomości, etc. - wyciągnij rękę po książki o skutecznej sprzedaży! Dowiesz się z nich wszystkiego o procesie sprzedaży, o analizie sprzedaży, marketingu i nie tylko. Znajdziesz u nas wszystko, czego Ci potrzeba, książki zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla tych bardziej zaawansowanych. W naszych sprzedażowych poradnikach znajdziesz wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży, poznasz różne techniki sprzedaży, dowiesz się więcej o prowadzeniu kampanii reklamowych, docieraniu do klienta, prezentacji towarów i usług, by były jeszcze bardziej atrakcyjne...

 

Oto nasz ranking najlepszych książek o sprzedaży:

1️⃣ Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

2️⃣ Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant

3️⃣ Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

4️⃣ Negocjuj! - Wojciech Woźniczka

5️⃣ Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy 

Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena:

37,35 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 37,35 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: One Press
Cena:

37,99 zł

Cena regularna: 49,90 zł

Najniższa cena: 39,77 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Biblia e-biznesu 3.0 - Maciej Dutko Biblia e-biznesu 3.0 - Maciej Dutko
Wydawnictwo: Helion
Cena:

138,58 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Najniższa cena: 138,58 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - A. K. Pradeep Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - A. K. Pradeep
Wydawnictwo: Helion
Cena:

48,38 zł

Cena regularna: 59,00 zł

Najniższa cena: 48,38 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Pakiet książek SPRZEDAŻ! - Eklund, Osman, Kruk, Woźniczka, Blair, Tracy Pakiet książek SPRZEDAŻ! - Eklund, Osman, Kruk, Woźniczka, Blair, Tracy
Cena:

210,74 zł

Cena regularna: 257,00 zł

Najniższa cena: 210,74 zł
  • promocja
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński
Wydawnictwo: Helion
Cena:

36,82 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 36,82 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger
Wydawnictwo: Studio Emka
Cena:

28,70 zł

Cena regularna: 35,00 zł

Najniższa cena: 28,70 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson, David H. Sandler Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson, David H. Sandler
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Cena:

64,78 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 64,78 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja

Skuteczna sprzedaż

Jaki sposób sprzedaży jest najlepszy? Sprzedaż bezpośrednia, internetowa, a może przez telefon? Którą wybrać, by mieć najlepsze efekty? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, które dobrze jest poznać, by stawać się coraz lepszym handlowcem. Pierwszym krokiem w drodze do bycia dobrym sprzedawcą jest zdobywanie wiedzy - o rynku, o potrzebach klientów, o obecnie panującej modzie, a także o swoim towarze. Zastanów się, dlaczego klient miałby coś od Ciebie kupić? Jaką specjalną cechę ma towar Twój, a nie konkurencji? Opowiedzenie o nim czegoś więcej ponad to, czym sam ten towar jest, zwróci uwagę potencjalnego klienta. Sprzedajesz bowiem nie tylko sam towar bądź usługę, ale też odpowiadasz na ukryte pragnienie klienta, a najczęściej jest to pragnienie wyjątkowości.

Ponadto, pokaż klientowi, że towarzyszysz mu w procesie kupna - że nie jesteś upierdliwym nagabywaczem, który po prostu chce zarobić pieniądze. Okaż empatię i szacunek, słuchaj cierpliwie, pokaż wartość swojej oferty, a przede wszystkim nie poddawaj się

Chcesz sprzedawać osobiście, ale...

..zżera Cię trema, gdy masz komuś opowiedzieć o swojej ofercie, więc nieskładnie podajesz tylko jakieś suche fakty, a klient w końcu odchodzi, bo nie został przekonany? A może masz taki słowotok, że klient zostaje nim przytłoczony i czym prędzej próbuje się ewakuować, rezygnując z kupna?

Ryan Serhant twierdzi, że podstawowymi narzędziami sprzedawcy są jego głos i ciało. Zatem jedną z dróg do skutecznej sprzedaży... jest poprawna dykcja, wyprostowana, rozluźniona postawa oraz umiejętność improwizacji. Może warto w wolnym czasie dołączyć do amatorskiego teatru? ;)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl