Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Nie licz na szczęście! - Clayton Christensen

nie licz na szczęście.jpg
  • promocja
Dostępność: brak towaru
Cena: 38,96 zł 52,90 zł 38.96
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 52,90 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]
Ocena: 5
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod produktu: 9788380872776

Opis

  • Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę?
  • Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty?
  • Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia?

Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiają odpowiedzi na te pytania. Poprzednie pokolenie pamięta rewolucję, która dokonała się za sprawą koncepcji przełomowych innowacji, stworzonej przez Christensena. Na jej podstawie można było przewidywać reakcje konkurentów na różne typy aktywności innowacyjnej. W tej książce przedmiotem analizy staje się inny aspekt tej układanki, a mianowicie przyczyny wzrostu oraz sposoby jego generowania.

Na podstawie wieloletnich badań Christensen, Hall, Dillon i Duncan doszli do przełomowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie – jakoby dla innowacyjności największe znaczenie miało gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta – jest w istocie niesłuszne. Klienci nie tyle kupują produkty czy usługi, ile raczej „zatrudniają” je do wykonania określonego zadania.

Autorzy twierdzą, że sukces innowacji zależy zatem od wiedzy nie na temat samych klientów, lecz raczej na temat stojących przed nimi wyzwań. Koncepcję zadań do wykonania stosują z powodzeniem najbardziej znane firmy świata, w szczególności dynamicznie rozwijające się start-upy, takie jak Amazon, Intuit, Uber czy Airbnb.

Ta książka powstała jednak nie po to, aby świętować te sukcesy, lecz raczej po to, aby pomagać przewidywać kolejne. Christensen i jego współpracownicy podkreślają, że dzięki wiedzy na temat czynników, które skłaniają klienta do „zatrudnienia” produktu bądź usługi, każdy menedżer może poprawić wyniki w dziedzinie innowacji – ponieważ może zacząć tworzyć produkty, które klient będzie chciał zatrudnić i za które będzie skłonny zapłacić wyższą cenę. Teoria zadań to nowa nadzieja dla firm, które pragną się rozwijać, ale mają już dość poszukiwania dobrych rozwiązań po omacku.

Autorzy tej książki starannie wykładają prowokacyjne założenia, w ten sposób przedstawiając kompleksowe wyjaśnienie swojej teorii. Tłumaczą, z czego wynika jej wartość prognostyczna. Co jednak szczególnie ważne, podpowiadają również, jak stosować ją w praktyce w celu tworzenia lepszych innowacji.

Dane techniczne

Okładka miękka
Autor Opracowanie zbiorowe
Tytuł Nie licz na szczęście!
ISBN 9788380872776
EAN 9788380872776
Tłumaczenie Magda Witkowska
Rok wydania 2017
Liczba stron 310

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowy zwrot
365 dni na darmowy zwrot
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 149,00 zł.
Bezpieczne zakupy
  • DARMOWY ZWROT
  • 365 dni na zwrot bez podawania przyczyny
  • Bezpieczne płatności
  • Szyfrowane dane i transakcje
  • Szybka wysyłka: dziś kupujesz - dziś wysyłamy
  • Dostawa do wszystkich krajów świata
  • Wysyłamy do: Paczkomaty InPost
Promocje
Outlet - Standard Bitcoina - Saifedean Ammous
Outlet - Standard Bitcoina - Saifedean Ammous
56,00 zł 31,77 zł
szt.
Outlet - Cel II: To nie przypadek - Eliyahu M. Goldratt
Outlet - Cel II: To nie przypadek - Eliyahu M. Goldratt
117,00 zł 98,00 zł
szt.
Outlet - Jak zarabiać w młodym wieku - Eryk Zawisza
Outlet - Jak zarabiać w młodym wieku - Eryk Zawisza
39,99 zł 25,77 zł
szt.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl