Szybka wysyłka - zamów do 13:30 a wyślemy dziś (pn-pt)

Darmowe zwroty 365 dni

 

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie - Phil Barden

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie - Phil Barden-915f5eafed0a30aa829b9f97c4f8f8c5
  • promocja
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 62,43 zł 74,90 zł 62.43
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 62,43 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod produktu: 9788382314403

Opis

Dlaczego ludzie kupują to, co kupują?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego ludzie dokonują tych konkretnych wyborów zakupowych? Phil Barden w swojej przełomowej książce "Odkoduj pułapki myślenia w biznesie" umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu, pomagając zrozumieć, dlaczego klienci dokonują swoich wyborów. Ta książka to nie tylko przewodnik po marketingu, to prawdziwe źródło wiedzy dla każdego zainteresowanego rozszyfrowaniem zachowań konsumentów.

Czym jest JTBD?

W tej książce dowiesz się więcej na temat analizy prawdziwych potrzeb klientów (Jobs to be Done - JTBD) oraz identyfikacji brand assets. Phil Barden prezentuje dogłębnie przetestowane strategie i analizy przypadków, które pozwolą ci lepiej zarządzać marką i zwiększyć znaczenie twoich produktów i usług.

Jak zastosować naukę w praktyce?

Ta książka to prawdziwa skarbnica wiedzy dla nowoczesnego marketera. Odkryj, jak wykorzystać wyniki słynnych prac Daniela Kahnemana oraz ekonomię behawioralną w swojej codziennej pracy. Niech wiedza ta stanie się twoim sekretnym orężem, pomagającym ci osiągnąć większą efektywność marketingową i maksymalizować rozwój twojej marki.

Co mówią eksperci?

"Bardzo praktyczna książka. Fascynująca i użyteczna, absolutna klasyka." - Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society

"Lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami." - Les Binet, szef grupy ds. efektywności w adam&eveDDB

O autorze: Phil Barden

Phil Barden, dyrektor zarządzający w firmie DECODE Ltd., łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, aby wspierać biznes w osiąganiu większej efektywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.

Dane szczegółowe:

  • ISBN: 9788382314403
  • Okładka: Miękka ze skrzydełkami
  • Autor: Phil Barden
  • Tytuł: Odkoduj pułapki myślenia w biznesie
  • Podtytuł: Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
  • Tytuł oryginalny: Decoded: The Science Behind Why We Buy
  • Tłumaczenie: Doroba Anita
  • Liczba stron: 368
  • Rok wydania: 2024
  • Język wydania: Pl

Bezpieczeństwo

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl