Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją:
39,90 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
W prostocie tkwi siła
Dowiedz się, jak:
zidentyfikować źródła niskiego poczucia własnej wartości
wyznaczać i osiągać cele, które wzbogacą Twoje życie
umiejętnie wykorzystywać swoje mocne strony
ukształtować wysokie poczucie własnej wartości u dzieci
Zacznij proces odkrywania samego siebie - i uwierz, że jesteś cudowną, wspaniałą osobą
Chcesz się dowiedzieć, jak zwiększyć wiarę w siebie? Nie jesteś sam. Ta napisana przez ekspertki książka jest pełna przydatnych i wartościowych porad. Przedstawia proste i innowacyjne metody, które pomogą Ci zidentyfikować źródło niskiego poczucia własnej wartości, zmienić sposób myślenia, zwiększyć pewność siebie i odzyskać wiarę we własne możliwości.
Lustereczko, powiedz przecie - poznaj swojego "wewnętrznego krytyka", dowiedz się, jak Twoje myśli wpływają na Twoje poczucie własnej wartości i dlaczego za mało w siebie wierzysz.
Doskonałość nie istnieje - uświadom sobie swoją tendencję do perfekcjonizmu, uporaj się z negatywnym dialogiem wewnętrznym, stwórz pozytywny wizerunek własnego ciała i zadbaj o siebie, żeby poczuć prawdziwe szczęście.
Zacznij zadzierać nosa - odkryj korzyści wysokiego poczucia własnej wartości, przekonaj się, że strach osłabia Twoją wiarę i znajdź dla siebie osiągalne cele.
Zburz mury - dowiedz się, jak pokonać wewnętrzne bariery, które stoją na drodze do sukcesu w miłości i pracy.
Podaj dalej - dowiedz się, jak pomóc rodzinie, przyjaciołom, dzieciom, podwładnym i współpracownikom w zbudowaniu wysokiego poczucia własnej wartości.
W książce znajdziesz:
wiedzę o tym, jak kształtowało się Twoje poczucie własnej wartości
informacje, jak zaprzyjaźnić się z samym sobą
przyczyny niskiego poczucia własnej wartości
sposoby na zmierzenie poczucia własnej wartości
pomysły na zwiększenie wiary w siebie
metody na wyznaczanie rozsądnych granic dla siebie i dla innych
10 różnych sposobów na szybkie zwiększenie poczucia własnej wartości
sposoby na pewność siebie podczas publicznych wystąpień
Dane techniczne
Autor
S. Renee Smith Vivian Harte
Tytuł
Poczucie własnej wartości dla bystrzaków. Wydanie IV
ISBN
978-83-283-6280-2
Rok wydania
2020
Format
mp3
Czyta
Grzegorz Feluś
Długość zapisu audio
17:39:06
Koszty dostawy
Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30
Kraj wysyłki:
Opinie o książce (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Zaloguj się
Darmowy zwrot
365 dni na darmowy zwrot
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 149,00 zł.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.