Podręcznik menedżera - Harvard Business Review
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze.
Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące uzasadnienie biznesowe. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie pełni potencjału.
Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach „Harvard Business Review” i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania – od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych.
Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ w swojej organizacji.
W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera znajdziesz m.in.:
- szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera,
- ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje,
- zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter,
- na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji,
- prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów.
Dane techniczne
Okładka | twarda |
Autor | Harvard Business Review |
Tytuł | Podręcznik menedżera |
Podtytuł | 17 najważniejszych umiejętności lidera |
Tytuł oryginalny | The Harvard Business Review Manager's Handbook |
Tłumaczenie | Jóźwiak Bożena |
Rok wydania | 2017 |
Wydanie | 1 |
Wysokość | 23,5 |
Szerokość | 15,5 |
Liczba stron | 432 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.