Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Sekrety psychologii sprzedawania - Elżbieta Pawłowska

Dostępność: brak towaru
Cena: 63,99 zł 63.99
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 4.21043
Kod produktu: 9788396094100

Opis

  • Jak sprzedawać?
  • Jak zwiększyć sprzedaż?
  • Gdzie znaleźć klientów?
  • Jak radzić sobie z obiekcjami?
  • Jak uzyskać polecenia?

Jak często zadajesz sobie te pytania? Gdzie szukasz na nie odpowiedzi?

Na ile zdajesz sobie sprawę, że tak na pozór nieistotne detale, jak kolor bluzki czy krawata handlowca, albo z której strony klienta kładziesz towar, mają kolosalne znaczenie dla wyników sprzedaży Twojej i Twojego zespołu?

Posłuchaj! Popatrz! Na wszystkie te pytania plus na wiele innych bolączek znajdziesz odpowiedź w książce opartej na faktach: „Sekrety Psychologii Sprzedawania”, autorstwa kobiety, która zęby zjadła na handlowaniu i dzieli się teraz z Tobą swoimi tajemnicami.
Poradnik jest napisany w formie powieści. Pierwowzorem głównej bohaterki jest sama autorka, a wiedzę- naprawdę bezcenną, gdyż opartą na doświadczeniu- otrzymujesz z ust bohaterów.

Czytając, będziesz mieć wrażenie, że uczestniczysz na żywo we wszystkich rozmowach.
Niektóre opisy, to przytoczenie rozmów z klientami, inne to sesje z jej uczniami, a jeszcze inne, to opisy procesu sprzedaży z punktu widzenia klienta, gdzie to nasza pani sprzedawca była kupującą.

W każdej z tych scenek, główna bohaterka, Sally (skojarzenie autorki z angielskim słowem: sell = sprzedawać), przekazuje otoczeniu bezcenną wiedzę, którą Ty, jako czytelnik otrzymujesz w formie lekkiej, łatwo przyswajalnej i przyjemnej. Na każdej kartce znajdziesz taką dawkę wiedzy, że wystarczy Ci na wiele spotkań, by każdą z sugestii i porad praktykować. Zobacz na przykład fragment Rozdziału 5. Jak często stosujecie ten trik sprzedażowy w Twojej firmie?

- Pani Sally, a dlaczego to było takie ważne, że Pani szła od lewej do prawej?

- „O jakże przyjemnie jest mieć rację i jaką radość sprawia, gdy uczeń wykazuje zainteresowanie!!!”

Pomyślała Sally z satysfakcją i z wielką chęcią podzieliła się wiedzą:

- Ponieważ w Kulturze Europejskiej czytamy od lewej do prawej. Dlatego mówiąc klientowi o jakimś jego problemie czy o jakichś nieprzyjemnych rzeczach, czy rysując mu coś, to coś negatywnego zawsze pokazuj mu po jego lewej stronie, natomiast, gdy wskazujesz rozwiązanie, mówisz o korzyściach produktu, czymś przyjemnym, pokazuj mu to z jego prawej strony. Rób tak, żeby jego oczy, albo i nawet całe ciało, szło od lewej do prawej. To psychologia. W ten sposób przesyłasz sygnał do jego podświadomości, że robiąc z Tobą interesy, on idzie od czegoś nieprzyjemnego w kierunku czegoś przyjemnego. 

- A więc, gdy trafi mi się klient z Chin czy innych kultur czytających od prawej do lewej, to powinnam mu pokazywać dokładnie odwrotnie? - Dorota wydawała się podekscytowana nowym odkryciem.

- Dokładnie tak! - Przytaknęła Sally. –Jednakże pamiętaj: czy z lewej do prawej, czy z góry do dołu, czy na ukos, czy odwrotnie: zawsze, ale to zawsze mów klientowi wyraźnie, jakie korzyści zapewni mu to, co kupi od Ciebie.

- Dorota kiwnęła głową ze zrozumieniem i błyskiem entuzjazmu w oczach. Po jej wyjściu Sally i Bogdan spojrzeli na siebie. Oboje już w tej chwili wiedzieli, że oto rośnie im nowa gwiazda sprzedaży. Kto wie? Może w przyszłym roku odbierze Bogdanowi pałeczkę pierwszeństwa? Jeśli konsekwentnie będzie wciąż z takim samym zapałem uczyć się i sprzedawać…? To kto wie…? 

- Jeśli jesteś sprzedawcą- kup tę książkę dla Ciebie już dzisiaj.

- Jeśli jesteś przedsiębiorcą, kup po egzemplarzu dla każdego członka Twojego Zespołu.


Kliknij w przycisk: „Do koszyka” i już w tym tygodniu możesz zacząć z niej korzystać.
Kup teraz!

Dane techniczne

Okładka miękka
Autor Elżbieta Pawłowska
Tytuł Sekrety psychologii sprzedawania
ISBN 9788396094100
Podtytuł Odkryj 10 naprawdę potężnych narzędzi drastycznie podnoszących wyniki sprzedażowe
Rok wydania 2022

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl