Szybka wysyłka - zamów do 13:30 a wyślemy dziś (pn-pt)

Darmowe zwroty 365 dni

 

Siła rekomendacji. Jak Amazon, Netflix i Spotify skutecznie angażują uwagę użytkowników - Michael Schrage

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 149,00 zł 149.00
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Wydawnictwo: ICAN Institute
Kod produktu: 9788395973277

Opis

Czym dziś są systemy rekomendacji w biznesie? Jedynie chłodną matematyką i żelazną logiką algorytmów, czy może czymś więcej? Przeczytaj najnowszą książkę Michaela Schrage’a, badacza innowacji, i poznaj historię rekomendacji od czasów starożytnych wyroczni do współczesnych rozwiązań, które pozwalają firmom wiedzieć, jakie produkty, usługi i doświadczenia mogą spodobać się ich klientom!

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili również… czyli jak działają systemy rekomendacji i dlaczego tak bardzo je lubimy?

Amazon wie już, jakie książki i artykuły gospodarstwa domowego lubimy i chętnie poleci nam ich jeszcze więcej. YouTube i TikTok zawsze mają w zanadrzu kolejne nagranie, które chcielibyśmy obejrzeć, natomiast Netflix przeanalizował już gruntownie nasze sympatie filmowe i potrafi zasugerować dzieła, które nam się niemal na pewno spodobają – choć sami o nich nie pomyśleliśmy.

W coraz większym stopniu technologie zapewniają nam lepsze, szybsze, inteligentniejsze i bardziej spersonalizowane porady niż członkowie naszych rodzin czy bliscy przyjaciele. Jak to możliwe? Michael Schrage, ekspert zajmujący się innowacyjnymi technologiami, wyjaśnia w tej książce, na czym polega działanie systemów rekomendacji, ujawnia technologie, które za nimi stoją, a także pokazuje ich biznesowe znaczenie i zastosowania. Przedstawia też krótkie, ale wnikliwe studia przypadków: cyfrowego serwisu muzycznego Spotify, firmy ByteDance, właściciela serwisu TikTok, oraz internetowego stylisty Stitch Fix.

Autor zastanawia się również nad przyszłością systemów rekomendacji: czy pozostawią nas rozczarowanych i uzależnionych od prostych podpowiedzi, czy też pomogą nam odkrywać świat i nas samych – w nowatorski i nieoczekiwany sposób?

Z lektury książki Michaela Schrage’a dowiesz się:

  • Co w dzisiejszym, cyfrowym świecie znaczą dla użytkowników rady i rekomendacje?
  • Jak działają nowoczesne systemy rekomendacji – połączenie aspektów psychologicznych z najnowszymi osiągnięciami sztucznej inteligencji
  • Czym są silniki rekomendacji – co je charakteryzuje i jak przebiegał ich rozwój do dnia dzisiejszego?
  • 5  zasad organizacyjnych przesądzających o sukcesie silników rekomendacji: porada, świadomość, ocena, odpowiedzialność, podmiotowość
  • Jak ekonomia behawioralna wpływa na projektowanie i wdrażanie systemów rekomendacji?
  • Sposób przedstawiania rekomendacji a doświadczenia i wrażenia użytkowników – 3 studia przypadków globalnych liderów (Spotify, ByteDance, Stitch Fix)
  • Dlaczego niedocenienie siły rekomendacji może być poważnym błędem dla biznesu?
  • Jaka jest przyszłość rekomendacji – co jeszcze algorytmy mogą polecać oprócz książek, piosenek, filmów i innych produktów?

 

Michael Schrage

Pracownik naukowy MIT Sloan School of Management – w ramach Inicjatywy na rzecz Gospodarki Cyfrowej. To ceniony ekspert w dziedzinie innowacji, wskaźników i efektów sieciowych, doradzający w tym obszarze największym firmom, takim jak Mars, Procter & Gamble, Google, Intel, BT, Siemens, NASDAQ, IBM i Alcoa. Wspiera także organizacje zajmujące się bezpieczeństwem narodowym w kwestiach związanych z cyberkonfliktami i cyberbezpieczeństwem.

Autor wielu prestiżowych publikacji w magazynach takich jak „Harvard Business Review”, „MIT Sloan Management Review”, „Financial Times”, „The Wall Street Journal”, „Strategy+Business”, „IEEE Software” i „Design Management Journal”, a także książek, w tym: Who Do You Want Your Customers to Become? oraz The Innovator’s Hypothesis: How Cheap Experiments Are Worth More than Good Ideas (MIT Press).

Wybitny wykładowca i szkoleniowiec – prowadzi warsztaty poświęcone eksperymentowaniu projektowemu i ryzyku innowacji dla firm, organizacji i programów edukacji kadry kierowniczej na całym świecie. Wielokrotny uczestnik kongresów i konferencji organizowanych przez ICAN Institute.

Dane techniczne

Okładka Twarda
Podtytuł Jak Amazon, Netflix i Spotify skutecznie angażują uwagę użytkowników
Rok wydania 2021

Bezpieczeństwo

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl