Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz

biblia content marketingu.jpg
  • promocja
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 45,91 zł 49,90 zł 45.91
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 42,42 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]
Ocena: 5
Wydawnictwo: One Press
Kod produktu: 9788328396616

Opis

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ? jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ? kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.

Dane techniczne

Okładka miękka
Autor Dariusz Puzyrkiewicz
Tytuł Biblia content marketingu
ISBN 9788328396616
Rok wydania 2023
Wysokość 20,8
Szerokość 14
Liczba stron 216

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowy zwrot
365 dni na darmowy zwrot
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 199,00 zł.
Bezpieczne zakupy
  • DARMOWY ZWROT
  • 365 dni na zwrot bez podawania przyczyny
  • Bezpieczne płatności
  • Szyfrowane dane i transakcje
  • Szybka wysyłka: dziś kupujesz - dziś wysyłamy
  • Dostawa do wszystkich krajów świata
  • Wysyłamy do: Paczkomaty InPost
Promocje
Outlet - Kodeks cywilny Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz ustawy towarzyszące
Outlet - Kodeks cywilny Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz ustawy towarzyszące

8,77 zł

Cena regularna: 29,77 zł

Najniższa cena: 13,77 zł
szt.
Outlet - Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - Eric Ries
Outlet - Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - Eric Ries

37,77 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
szt.
Outlet - Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk
Outlet - Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

39,00 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
szt.
Outlet - Winning znaczy zwyciężać - Jack Welch, Suzy Welch
Outlet - Winning znaczy zwyciężać - Jack Welch, Suzy Welch

39,00 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
szt.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl