ZESTAW Ekonomia w jednej lekcji dla rodziców i dziecka - Hazlitt, Boyack
Produkty w zestawie
Aby dodać zestaw do koszyka, wybierz wymagane warianty dla każdego z produktów.
Ekonomia w jednej lekcji (twarda oprawa) - Henry Hazlitt
Wydawnictwo: Instytut Ludwiga von Misesa
Ilość w zestawie: 1 szt.
Cena poza zestawem 44,00 zł
Taniej w zestawie!Jak pisze autor we wstępie, Ekonomia w jednej lekcji „ma ukazać, iż wiele pomysłów, które dziś uchodzą za wspaniałe, postępowe i nowoczesne, to w gruncie rzeczy nawrót starych błędów”. Wykład poprawnej ekonomii Hazlitt przedstawia w tytułowej „lekcji”, która zawiera się w jednym zdaniu kilkustronicowego pierwszego rozdziału. Pozostałe rozdziały to omówienie podstawowej lekcji na przykładach z życia. Książka miała kilkanaście wydań w Stanach Zjednoczonych (o łącznym nakładzie ponad 1 mln egzemplarzy) oraz liczne tłumaczenia. Żelazna logika i przystępny język sprawiają, że lektura Ekonomii w jednej lekcji daje wyjątkową satysfakcję intelektualną zarówno ekonomistom, jak i czytelnikom, którzy dopiero zaczynają się interesować ekonomią.
Bliźnięta Tuttle w obronie uczciwej konkurencji - Connor Boyack
Wydawnictwo: Instytut Ludwiga von Misesa
Ilość w zestawie: 1 szt.
Cena poza zestawem 29,90 zł
Taniej w zestawie!Kolejna odsłona znakomitej lektury dla najmłodszych
W najnowszej części rodzeństwo Tuttle staje naprzeciw biznesmenów, właścicieli korporacji, którzy, dzięki będącym u władzy znajomym, starają się ograniczyć konkurencję. Nasi bohaterowie, aby pomóc swoim bliskim, biorą udział w kampanii, aby zmienić istniejące regulacje uniemożliwiające małym firmom wybicie się i sprawiedliwe konkurowanie na rynku. Tym samym przekazują oni czytelnikom takie wartości jak uczciwa konkurencja, równość wobec prawa, potępianie kumoterstwa, czy pozytywnie rozumiany lobbing.
Opis
Zestaw książek:
Ekonomia w jednej lekcji (oprawa twarda) - Henry Hazlitt
Bliźnięta Tuttle w obronie uczciwej konkurencji - Connor Boyack
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.