Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’s - John F. Love
Opis
Pierwszy kiosk, w którym serwowano burgera wołowego z frytkami, założony został przez Polaka, Teda S. Przybyłę, w centrum Chicago w 1937 r. Mimo iż zarówno jego hamburgery, jaki i frytki mogłyby śmiało konkurować z owianymi legendą daniami McDonald’s – interes upadł po kilku latach. Przybyło powiedział wtedy podobno, że Amerykanie są zbyt bogaci, by jadać hamburgery.
Jak to możliwe, że pionier hamburgerów Ted Przybyło poniósł klęskę, a outsider gastronomiczny Ray Kroc prawie 20 lat później zbudował fortunę na niemal identycznym pomyśle?
O tym właśnie mówi Imperium Big Maca. John F. Love opisuje budowę słynnej sieci restauracji od pierwszego lokalu z hamburgerami do potężnej globalnej marki. Śledząc decyzje i działania szefa korporacji Raya Kroca i jego zespołu, widzimy przed jakimi wyzwaniami staje przedsiębiorstwo na różnych etapach rozwoju. Fascynująca historia korporacji McDonald’s to praktyczny wykład franchisingu, marketingu, współpracy z dostawcami, standaryzacji, kontroli jakości i inwestowania w nieruchomości, czyli po prostu – biznesu.
Autor: John F. Love
Kategoria: Biografie, Przedsiębiorczość
Oryginalny tytuł: McDonald's: Behind the Arches
Tłumaczenie: Katarzyna Jopek
ISBN: 978-83-64599-50-7
Strony: 458
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Autor | John F. Love |
Tytuł | Imperium Big Maca |
ISBN | 9788364599507 |
Podtytuł | Dzieje korporacji McDonald’s |
Tytuł oryginalny | McDonald's: Behind the Arches |
Tłumaczenie | Jopek Katarzyna |
Rok wydania | 2020 |
Wysokość | 26,5 |
Szerokość | 16,5 |
Liczba stron | 468 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.