Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! - Allan Dib
Opis
Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!
Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.
Dzięki tej książce dowiesz się:
- czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
- czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
- jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
- w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
- jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów
- Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!
O autorze:
Allan Dib jest seryjnym przedsiębiorcą i zbuntowanym specjalistą w dziedzinie marketingu i technologii. Założył i z powodzeniem rozwinął wiele przedsiębiorstw działających w różnych branżach. Obecnie z wielką pasją pomaga firmom odnajdywać nowe ścieżki szybkiego rozwoju i ekspansji. Jest wyjątkowo ceniony jako trener biznesu, konsultant i mówca. Chętnie dzieli się sprawdzonymi strategiami i najnowszymi taktykami z ludźmi z całego świata.
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Autor | Allan Dib |
Tytuł | Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! |
Tytuł oryginalny | The 1-Page Marketing Plan |
Tłumaczenie | Sielicki Leszek |
Rok wydania | 2020 |
Wysokość | 21,0 |
Szerokość | 14,0 |
Liczba stron | 248 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.