Psychologia. Kluczowe koncepcje. Tom 1: Podstawy psychologii - Philip Zimbardo, Robert Johnson, Vivian McCann
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii.
Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu.
W tomie I, Podstawy psychologii, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania:
- W jaki sposób psycholodzy tworzą nową wiedzę?
- Jak przebiega komunikacja wewnątrz organizmu?
- W jaki sposób są powiązane ze sobą geny i zachowanie?
- Jak mózg generuje zachowanie i procesy umysłowe?
- Przed jakimi wyzwaniami rozwojowymi stają dzieci, młodzież, dorośli?
- Autorzy objaśniają podstawowe pojęcia z zakresu psychologii, tłumaczą jak odróżnić psychologię naukową od pseudonauki, wyjaśniają przebieg
- procesu badawczego w tej dyscyplinie. Następnie przybliżają wiedzę dotyczącą budowy i funkcji układu nerwowego oraz szczegółowo opisują rozwój psychiczny człowieka na wszystkich etapach życia.
- Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy szczepienie dzieci podnosi ryzyko autyzmu? Czy „efekt Mozarta” naprawdę działa?
Dane techniczne
Okładka | miękka |
ISBN | 9788301195533 |
Podtytuł | Podstawy psychologii |
Tytuł oryginalny | Psychology: Core Concepts, Eighth Edition |
Rok wydania | 2022 |
Wysokość | 23,5 |
Szerokość | 16,5 |
Liczba stron | 308 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.