Rozruch inwestycyjny czyli jak nie przespać swojego życia - Damian Kleczewski
Opis
Autor zadaje pytanie, czy książki o zmianach, psychologii wsparcia działań są jeszcze potrzebne. Uważa, że są ważne, jeśli szuka się kolejnych podpowiedzi na udoskonalenie swojego podejścia do mentalnej transformacji.
Książka powstała po to, aby uświadomić czytelnikowi, jak ważny jest czas, który ma tu i teraz, jak istotne jest to, aby nie stracił, nie przegapił i nie przespał swojego życia. To książka dla tych, którym zależy, aby cos się zmieniło w ich życiu.
Damian Kleczewski – inwestor i praktyk nieruchomości. Inspiruje innych do zmiany swojego życia. Współautor „Poradnika inwestora rynku nieruchomości” i autor „Skutecznych sposób inwestowania w nieruchomości”.
Nasz czas jest nieograniczony. Zapominamy o tym.
Nie jestem psychologiem, coachem z certyfikatami i dyplomami. Jestem - podobnie jak Ty - inwestorem. Ja inwestuję swój czas w nieruchomości, a Ty? Każdy ma go tyle samo i każdy w coś go inwestuje. Pytanie, czy wuiesz w co i jakie są tego efekty? Ich brak pokazuje, że może robisz coś niewłaściwie? Jeśli masz efekty, to może dasz radę mieć ich jeszcze więcej?
Krótkie BIO
Damian Kleczewski - inwestor i praktyk rynku nieruchomości. Inspiruje innych do zmiany swojego życia przez inwestowanie w mieszkania pod wynajem. Współautor "Poradnika inwestora rynku nieruchomości" i autor "Skutecznych sposobów inwestowania w nieruchomości. Prywatnie mąż i tata 5-letniego urwisa.
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Autor | Damian Kleczewski |
Tytuł | Rozruch inwestycyjny |
ISBN | 9788394093020 |
Podtytuł | czyli jak nie przespać swojego życia |
Rok wydania | 2022 |
Wysokość | 20,5 |
Szerokość | 14,5 |
Liczba stron | 106 |
Opinie o książce (0)



365 dni na darmowy zwrot

- DARMOWY ZWROT
- 365 dni na zwrot bez podawania przyczyny
- Bezpieczne płatności
- Szyfrowane dane i transakcje
- Szybka wysyłka: dziś kupujesz - dziś wysyłamy
- Dostawa do wszystkich krajów świata
- Wysyłamy do: Paczkomaty InPost
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.