Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją:
49,00 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca.
W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?).
Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
Dane techniczne
ISBN
978-83-01-20349-8
Rok wydania
2018
Format
mp3
Czyta
Bartosz Głogowski
Długość zapisu audio
10:14:01
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30
Animal Rationale to nie album przyrodniczy. Nie jest także tylko psychologiczną książką. To pięknie ilustrowany, wzruszający przewodnik, który pokazuje, że inspiracji do zmiany na lepsze możemy szukać także w świecie natury.
Łukasz Bożycki, przyrodnik i wielokrotnie nagradzany fotograf przyrody, opisuje niezwykłe zachowania zwierząt: taktykę polowania wilków, strategię, za pomocą której błazenek przekształcił śmiertelnego wroga w sojusznika, wzruszające rytuały pogrzebowe słoni, zadziwiająco skuteczną komunikację pszczół i wiele innych.
Paweł Fortuna szuka w tych zachowaniach inspiracji dla człowieka: możemy bowiem chronić swoich bliskich niczym piżmowół, być niezłomni jak chomik syryjski, przekraczać ograniczenia jak domowy kot i w stosownym momencie opuszczać rodzinne gniazdo – zupełnie jak pająk krzyżak. Animal Rationale to wspaniała, poruszająca książka o tym, jak zwierzęta mogą nas inspirować – to doskonała lekcja dla ludzi!
Cena:
46,55 zł
Cena regularna:
54,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
49,00 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Najskuteczniejszy agent nieruchomości i charyzmatyczna gwiazda telewizyjnego programu Million Dollar Listing New York Fredrik Eklund zdradza swoją receptę na osiągnięcie sukcesu – nie jest ważne, kim jesteś ani co robisz!
Sprzedaż pokaże ci, jak krok po kroku wpłynąć na innych, by przekonać ich do kupna tego, cokolwiek im oferujesz – czy to wart miliony apartament, czy uliczny fast food.
W książce zatytułowanej "Sztuka skutecznej sprzedaży", wielki znawca sztuki sprzedaży przedstawia skuteczne metody uzyskiwania pozytywnej reakcji klienta. Każdą z podanych zasad ilustruje interesującą historią, która w prosty i jasny sposób obrazuje techniki sprzedaży, których naucza. Autor uczy jak tworzyć obrazy słowne i posługiwać się wyobraźnią, by uzyskać pożądane rezultaty. Zdobędziesz nowy szacunek dla swojego zawodu gdy zrozumiesz, że promujesz produkt lub usługę, która podnosi jakość życia klienta. Najważniejsze jest zaś to, że czytając "Sztukę skutecznej sprzedaży" Ziga Ziglara dowiesz się, jak możesz zrealizować swoje cele pomagając innym w osiągnięciu ich zamierzeń i dając im w ten sposób poczucie szczęścia oraz odniesienia sukcesu.
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?).
Cena:
48,38 zł
Cena regularna:
59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
45,50 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training.
Cena:
64,78 zł
Cena regularna:
79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
57,66 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Opinie o książce (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.