Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją:
49,00 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca.
W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?).
Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w „białe szachy” – sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
Dane techniczne
Autor
Paweł Fortuna
Tytuł
Sprzedaż bez sprzedawania
ISBN
978-83-01-20349-8
Rok wydania
2018
Format
mp3
Czyta
Bartosz Głogowski
Długość zapisu audio
10:14:01
Koszty dostawy
Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30
Animal Rationale to nie album przyrodniczy. Nie jest także tylko psychologiczną książką. To pięknie ilustrowany, wzruszający przewodnik, który pokazuje, że inspiracji do zmiany na lepsze możemy szukać także w świecie natury. Łukasz Bożycki, przyrodnik i wielokrotnie nagradzany fotograf przyrody, opisuje niezwykłe zachowania zwierząt: taktykę polowania wilków, strategię, za pomocą której błazenek przekształcił śmiertelnego wroga w sojusznika, wzruszające rytuały pogrzebowe słoni, zadziwiająco skuteczną komunikację pszczół i wiele innych. Paweł Fortuna szuka w tych zachowaniach inspiracji dla człowieka: możemy bowiem chronić swoich bliskich niczym piżmowół, być niezłomni jak chomik syryjski, przekraczać ograniczenia jak domowy kot i w stosownym momencie opuszczać rodzinne gniazdo – zupełnie jak pająk krzyżak.
Animal Rationale to wspaniała, poruszająca książka o tym, jak zwierzęta mogą nas inspirować - doskonała lekcja dla ludzi!
Cena:
75,05 zł
Cena regularna:
79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
79,00 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Animal Rationale to nie album przyrodniczy. Nie jest także tylko psychologiczną książką. To pięknie ilustrowany, wzruszający przewodnik, który pokazuje, że inspiracji do zmiany na lepsze możemy szukać także w świecie natury.
Łukasz Bożycki, przyrodnik i wielokrotnie nagradzany fotograf przyrody, opisuje niezwykłe zachowania zwierząt: taktykę polowania wilków, strategię, za pomocą której błazenek przekształcił śmiertelnego wroga w sojusznika, wzruszające rytuały pogrzebowe słoni, zadziwiająco skuteczną komunikację pszczół i wiele innych.
Paweł Fortuna szuka w tych zachowaniach inspiracji dla człowieka: możemy bowiem chronić swoich bliskich niczym piżmowół, być niezłomni jak chomik syryjski, przekraczać ograniczenia jak domowy kot i w stosownym momencie opuszczać rodzinne gniazdo – zupełnie jak pająk krzyżak. Animal Rationale to wspaniała, poruszająca książka o tym, jak zwierzęta mogą nas inspirować – to doskonała lekcja dla ludzi!
Cena:
46,55 zł
Cena regularna:
49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
49,00 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Gdy byłem dzieckiem, mówiono mi, że jeżeli chcę być zamożny, muszę się nauczyć, jak pracować z ludźmi i jak sprzedawać. Wraz z umiejętnością sprzedawania możesz także posiąść zdolność do generowania przychodu w każdym miejscu i czasie. Sprzedaż jest niezbędna do właściwego funkcjonowania każdego biznesu. Opanowując jej tajniki, poznasz kilka doskonałych sposobów na to, aby dostać od życia to, czego chcesz – zarówno pod względem finansowym, jak i emocjonalnym.
Cena:
46,00 zł
Cena regularna:
50,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
40,50 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
"Sprzedawaj jak Serhant" to praktyczna, bardzo konkretna, a czasami zabawna książka, która stanowi przewodnik do budowania kompetencji i pewności siebie sprzedawcy. Autor, dzieląc się przykładami oraz historiami ze swojej kariery, przedstawia metody i strategie, by stać się skuteczną maszyną sprzedażową. Pokazuje również, jak dopasować jego metody sprzedaży do różnych branż, aby generować ciągle (właściwych) klientów, dbać o nich i domykać niemal każdą sprzedaż.
W książce zatytułowanej "Sztuka skutecznej sprzedaży", wielki znawca sztuki sprzedaży przedstawia skuteczne metody uzyskiwania pozytywnej reakcji klienta. Każdą z podanych zasad ilustruje interesującą historią, która w prosty i jasny sposób obrazuje techniki sprzedaży, których naucza. Autor uczy jak tworzyć obrazy słowne i posługiwać się wyobraźnią, by uzyskać pożądane rezultaty. Zdobędziesz nowy szacunek dla swojego zawodu gdy zrozumiesz, że promujesz produkt lub usługę, która podnosi jakość życia klienta. Najważniejsze jest zaś to, że czytając "Sztukę skutecznej sprzedaży" Ziga Ziglara dowiesz się, jak możesz zrealizować swoje cele pomagając innym w osiągnięciu ich zamierzeń i dając im w ten sposób poczucie szczęścia oraz odniesienia sukcesu.
Cena:
55,19 zł
Cena regularna:
59,99 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
48,59 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca. W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?).
Cena:
54,28 zł
Cena regularna:
59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
47,79 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Dzięki tej książce nauczysz się posługiwać narzędziami i zasadami, dzięki którym nie będzie miało znaczenia to, na jakim rynku wylądujesz, ani jakie produkty bądź usługi będziesz sprzedawać, ponieważ staniesz się „sprzedawcą naturalnym”, który poradzi sobie w każdej sytuacji.
Kim jest Fryderyk Karzełek?
Witam Cię bardzo serdecznie. Nazywam się Fryderyk Karzełek. Od ponad 20 lat zajmuje się sprzedażą w branży finansowej i uważam, że zawód sprzedawcy jest jednym z najbardziej elitarnych zawodów na świata. Jako twórca szkoły sprzedaży naturalnej i autor książki “Sprzedaż Naturalna, czyli najbardziej podniecająca czynność jaką można robić w ubraniu”, zwracam się dzisiaj do Ciebie, pragnąc przekonać do jej zakupu. Jeżeli zastanawiasz się, dlaczego miałbyś to zrobić, pozwól, że wyjaśnię, czego dowiesz się z tej książki.
Cena:
69,90 zł
Cena regularna:
79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
69,90 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training.
Cena:
72,68 zł
Cena regularna:
79,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
63,99 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Życie to sprzedaż… czyli rozwój osobisty i nauka sprzedaży w życiu zawodowym oraz prywatnym. Ta książka to unikatowa pozycja na rynku, dzięki której dowiesz się jak wykorzystać umiejętności i techniki sprzedażowe, by zarabiać więcej, a także jak być świadomym konsumentem.
Gdybyś złowił złotą rybkę, która spowoduje, że do perfekcji nauczysz się jednej umiejętności to wybierz… sprzedaż! Ta umiejętność sprawi, że poradzisz sobie niemal w każdej, także najtrudniejszej sytuacji w życiu.
Cena:29,00 zł
Opinie o książce (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.