Strategia błękitnego oceanu. Początek - W. Chan Kim, Renee Mauborgne
Opis
Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu.
Niezwykle ważna książka zatytułowana „Strategia błękitnego oceanu” została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w ponad 3,6 miliona egzemplarzy. Znaczna część wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formułowali na temat tworzenia nowych przestrzeni rynkowych, ukazywała się pierwotnie w postaci artykułów w „Harvard Business Review”. Niniejsza książka gromadzi w jednym miejscu najlepsze z tych publikacji.
Kolejne artykuły pozwalają krok po kroku prześledzić proces tworzenia „błękitnych oceanów”, czyli przestrzeni rynkowych umożliwiających swobodne działanie w warunkach braku konkurencji. Kim i Mauborgne proponują narzędzia, dzięki którym można tę przestrzeń zagospodarowywać, a które ostatecznie stały się fundamentem modelu strategicznego błękitnego oceanu.
Należą do nich:
- krzywa wartości,
- kanwy strategii,
- masowy korytarz cenowy oraz przewodnik po modelach biznesowych).
Niniejszy zbiór zawiera również najnowszy artykuł autorów, zatytułowany „Pułapki czerwonego oceanu”.
Zarówno czytelnikom zaznajomionym z założeniami strategii błękitnego oceanu, jak i tym, którzy ich nie znają, ta książka pozwala w nowym świetle przeanalizować ten jakże ważny model – i pomaga wcielić go w życie w konkretnych warunkach organizacyjnych.
„Żadna inna książka dotycząca planowania biznesowego nie odniosła w ostatnich latach tak wielkiego sukcesu, jak »Strategia błękitnego oceanu«”.
~ „The Economist”
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Autor | W. Chan Kim, Renee Mauborgne |
Tytuł | Strategia błękitnego oceanu. Początek |
ISBN | 9788380873506 |
EAN | 9788380873506 |
Podtytuł | Początek |
Tytuł oryginalny | Blue Ocean Strategy |
Rok wydania | 2017 |
Wysokość | 22,1 |
Szerokość | 14,4 |
Liczba stron | 250 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.