Znajdź swoje dlaczego - Simon Sinek
Opis
Tytuł: Znajdź swoje dlaczego
Autor: Simon Sinek, David Mead, Peter Docker
Kategoria: Motywacja
Oryginalny tytuł: Find Your Way - A Practical Guide to Discovering Purpose for You and Your Team
Tłumaczenie: Joanna Sugiero
Rok wydania: 2018
ISBN: 9788328343917
Strony: 224
Książka Zaczynaj od Dlaczego zachęciła miliony czytelników do przemyślenia wszystkiego, co robią - w życiu prywatnym, w karierze zawodowej i w prowadzeniu firmy.
"Znajdź swoje DLACZEGO" zaczyna się w miejscu, w którym skończyło się Zaczynaj od Dlaczego. Pokazuje, jak wykorzystać w praktyce cenne spostrzeżenia Simona Sinka, tak aby poczuć większą inspirację w pracy, a w dalszej kolejności zacząć inspirować ludzi dookoła siebie.
Wierzę, że spełnienie jest prawem, a nie przywilejem. Wszyscy zasługujemy na to, by budzić się pełni inspiracji, czuć się bezpieczni w pracy i wracać do domu z poczuciem, że przyczyniliśmy się do czegoś większego i ważnego. Kluczem do osiągnięcia takiego spełnienia jest pełne zrozumienie, DLACZEGO robimy to, co robimy.
Kiedy książka Zaczynaj od Dlaczego pojawiła się w księgarniach na całym świecie, niezliczone rzesze czytelników zaczęły mi zadawać to samo pytanie: "Jak mogę zastosować rady z Zaczynaj od Dlaczego w swojej karierze, w swoim zespole, w firmie bądź w organizacji non profit?" Dlatego wspólnie z Peterem Dockerem i Davidem Meadem stworzyłem ten praktyczny poradnik, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces zdefiniowania swojego DLACZEGO. Dzięki szczegółowym ćwiczeniom, ilustracjom i planom działania dla każdego etapu procesu.
ZNAJDŹ SWOJE DLACZEGO POMOŻE CI ZNALEŹĆ ODPOWIEDŹ NA WIELE WAŻNYCH PYTAŃ, TAKICH JAK:
Co, jeśli moje DLACZEGO brzmi dokładnie tak, jak DLACZEGO konkurencji?
Czy mogę mieć więcej niż jedno DLACZEGO?
Co powinienem zrobić, jeśli to, co robię, jest niespójne z moim DLACZEGO?
Co mam zrobić, jeśli mój zespół nie potrafi zgodnie zdefiniować naszego DLACZEGO?
Inspiruj innych!
O AUTORZE:
Simon Sinek - przewodzi ruchowi, którego celem jest inspirowanie ludzi do robienia tego, co ich inspiruje. Współpracuje z RAND Corporation, wykłada komunikację strategiczną na Uniwersytecie Columbia i aktywnie udziela się w świecie sztuki oraz przedsięwzięć non profit. Zapraszali go członkowie Kongresu i ambasadorowie, przedstawiciele drobnego biznesu i wielkie korporacje, takie jak Microsoft czy Wal-Matr, by wyjaśnił jak inspirować innych i wyłożył swoją koncepcję DLACZEGO.
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.