Szybka wysyłka - zamów do 13:30 a wyślemy dziś (pn-pt)

Darmowe zwroty 365 dni

 

Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy - Richard Shotton

Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy - Richard Shotton-b7a98b438a04eab5e79322492d724df8
  • promocja
  • nowość
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 44,47 zł 54,90 zł 44.47
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 38,98 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod produktu: 9788382314687

Opis

Odkryj prawdziwe mechanizmy stojące za Twoimi decyzjami zakupowymi

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego kupujesz dokładnie to, co kupujesz? Dlaczego niektóre marki przyciągają Cię bardziej niż inne? Dlaczego zaczynasz oglądać "tylko jeden odcinek" serialu na Netflixie, a kończysz nad ranem? Richard Shotton w swojej fascynującej książce "Iluzja wyboru" odkrywa przed nami kulisy podejmowania decyzji zakupowych.

16½ kluczowych mechanizmów wpływających na Twoje wybory

Ta książka to nie kolejny teoretyczny podręcznik marketingu. To praktyczny przewodnik po:

Kluczowe obszary:

  • Uprzedzeniach psychologicznych kształtujących nasze decyzje
  • Mechanizmach lojalności klientów
  • Skutecznych strategiach sprzedażowych
  • Tajnikach skutecznego marketingu
  • Psychologii podejmowania decyzji

Co wyróżnia tę książkę?

Praktyczne zastosowanie - przełożenie badań naukowych na konkretne działania ✓ Własne eksperymenty - autor dzieli się wynikami swoich badań terenowych ✓ Sprawdzone strategie - poparte przykładami z rzeczywistych kampanii ✓ Przystępny język - skomplikowane mechanizmy wyjaśnione w prosty sposób

Poznaj fascynujące zjawiska:

Autor wyjaśnia:

  • Jak działa reguła peak end w decyzjach zakupowych
  • Dlaczego efekt IKEA wpływa na sprzedaż wypieków
  • Jak Netflix wykorzystuje psychologię w strategii streamingu
  • W jaki sposób precyzja wpływa na skuteczność przekazu
  • Jak humor może zwiększyć sprzedaż

Dla kogo jest ta książka?

  • Marketerów i specjalistów od reklamy
  • Przedsiębiorców i managerów
  • Sprzedawców i handlowców
  • Wszystkich zainteresowanych psychologią konsumencką
  • Każdego, kto chce zrozumieć własne decyzje zakupowe

Co zyskasz czytając "Iluzję wyboru"?

Wiedzę - zrozumiesz mechanizmy podejmowania decyzji Narzędzia - poznasz skuteczne techniki marketingowe Świadomość - lepiej zrozumiesz własne wybory konsumenckie Przewagę - nauczysz się wykorzystywać psychologię w biznesie

Richard Shotton, ekspert z wieloletnim doświadczeniem w marketingu, pracował dla takich gigantów jak Google, Facebook czy Sky. Jego poprzednia książka "The Choice Factory" została uznana za najlepszą książkę marketingową w konkursie Business Book Awards.

Jak niewielkie zmiany w strategii marketingowej mogą dramatycznie wpłynąć na decyzje zakupowe? Jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystują najwięksi gracze rynkowi?

Poznaj sekrety ludzkiego umysłu i naucz się je wykorzystywać w praktyce biznesowej.

Dane szczegółowe:

  • ISBN: 9788382314687
  • Tytuł: Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
  • Podtytuł:
  • Autor: Richard Shotton
  • Okładka: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł oryginalny: The Illusion of Choice: 16 ½ psychological biases that influence what we buy
  • Tłumaczenie: Magda Witkowska
  • Rok wydania: 2025
  • Wydanie: 1
  • Liczba stron: 248
  • Język wydania:
  • Format: 141 mm x 215 mm

Dane techniczne

Okładka Miękka ze skrzydełkami
ISBN 9788382314687
Autor Richard Shotton
Tytuł Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Tytuł oryginalny The Illusion of Choice: 16 ½ psychological biases that influence what we buy
Tłumaczenie Magda Witkowska
Rok wydania 2025
Liczba stron 248
Wydanie 1
Format 141 mm x 215 mm

Bezpieczeństwo

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl