Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie - Artur Jabłoński
Opis
Twoje zasięgi spadają? Chcesz skutecznie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku tworzyć reklamy, które działają. Poznaj najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania. Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom!
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej.
Nauczysz się, jak samodzielnie tworzyć krok po kroku skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, które Artur wypracowywał latami wraz ze swoim zespołem.
Twoje zasięgi spadają? Chcesz skutecznie promować markę i sprzedawać na Facebooku i Instagramie? Ten uporządkowany poradnik pokaże Ci, jak krok po kroku tworzyć reklamy, które działają. Poznaj najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania. Wznieś swoje kampanie na wyższy poziom!
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku i Instagramie. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej.
Nauczysz się, jak samodzielnie tworzyć krok po kroku skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, które Artur wypracowywał latami wraz ze swoim zespołem.
Dowiesz się, jak osadzać reklamy na Facebooku i Instagramie w kontekście swoich innych aktywności marketingowych, przestaniesz przepalać budżet reklamowy i osiągniesz lepsze, satysfakcjonujące Cię wyniki.
NA PONAD 300 STRONACH ZNAJDZIESZ ODPOWIEDZI M.IN. NA PYTANIA:
- Jak krok po kroku tworzyć reklamy na Facebooku i Instagramie?
- Jakie czynniki wpływają na cenę reklam?
- Jak tworzyć angażujące grafiki i pisać teksty zachęcające do zakupu?
- Jak uruchomić reklamy na Messengerze?
- Ile kosztuje generowanie leadów za pomocą formularzy kontaktowych na Facebooku?
- Jak analizować reklamy i mierzyć ich skuteczność?
DLA KOGO JEST TA KSIĄŻKA?
- Dla marketerów, PR-owców i pracowników agencji reklamowej
- Dla właścicieli firm i szefów działu, którzy zlecają reklamy podmiotom zewnętrznym – agencjom, freelancerom
- Dla każdego, kto chciałby zgłębić tajniki konfigurowania reklamy na Facebooku i Instagramie
Książka startuje od poziomu osób początkujących – takich, które nigdy jeszcze nie puściły reklamy – i przeprowadza krok po kroku przez poszczególne etapy konfiguracji. Jest w niej również jednak sporo treści dla osób zaawansowanych – trików optymalizacyjnych czy omówienia trudnych przypadków i skomplikowanych rozwiązań. Dlatego właśnie cały jeden moduł (książka składa się z czterech) poświęcony jest optymalizacji działań reklamowych.
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie” pomoże Ci zrozumieć cały proces pracy nad kampanią na Facebooku, jak również wychwytywać ewentualne błędy współpracowników, gdyby naszła Cię ochota na kontrolę efektów ich pracy na koncie reklamowym.
DLACZEGO POWSTAŁA TA KSIĄŻKA?
Gdy siadałem do pisania tej książki, postawiłem sobie dwa cele. Chciałem, żeby czytelnik po jej lekturze:
- potrafił samodzielnie skonfigurować krok po kroku kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie zgodnie z najlepszymi praktykami, które wypracowywałem latami wraz ze swoim zespołem,
- osadzał reklamę na Facebooku w kontekście swoich innych pozostałych aktywności marketingowych i rozumiał współzależności między nimi.
Kampania na Facebooku nie działa w izolacji – jest jak każda inna kampania reklamowa.
Zbyt często spotykam się z podejściem, że promowanie postów będzie lekiem na całe zło – uzdrowi słabo funkcjonujący biznes, znajdzie klientów na nieciekawą i nieatrakcyjną usługę, sprzeda wszystko, pomimo problemów z obsługą klienta, i tak dalej.
Dlatego tak bardzo zależało mi na tym, żeby wielokrotnie nawiązywać do innych działań, narzędzi czy sytuacji, które mają i będą mieć wpływ na wyniki Twoich kampanii na Facebooku i Instagramie. Pokazać szerszy kontekst.
Przez kilka lat działania agencji i prowadzenia eksperymentów, które wspólnie z pracownikami prowadzimy wypracowaliśmy szereg praktyk w zakresie remarketingu, które pozwalają nam wznieść kampanie na wyższy poziom.
Nie twierdzę, że są to najlepsze możliwe sposoby działania w każdej sytuacji. Niemniej wdrażamy je praktycznie w każdej kampanii, którą prowadzimy, i pomagają nam one osiągać dobre wyniki lub je poprawiać. Dlatego Ty również daj im szansę!
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Autor | Artur Jabłoński |
Tytuł | Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie |
Rok wydania | 2021 |
Wydanie | 2 |
Wysokość | 24 |
Szerokość | 16,5 |
Liczba stron | 307 |
Koszty dostawy
Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30
Opinie o książce (0)



365 dni na darmowy zwrot

- DARMOWY ZWROT
- 365 dni na zwrot bez podawania przyczyny
- Bezpieczne płatności
- Szyfrowane dane i transakcje
- Szybka wysyłka: dziś kupujesz - dziś wysyłamy
- Dostawa do wszystkich krajów świata
- Wysyłamy do: Paczkomaty InPost
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.