Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Logika zmiany: Narzędzia myślowe TOC dla menedżerów - Lisa Scheinkopf

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 117,00 zł 117.00
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawnictwo: Mintbooks
Kod produktu: 9788367559003

Opis

Logika Zmiany dr Lisy Scheinkopf to praktyczny poradnik w jaki sposób wdrożyć zasady, założenia oraz narzędzia Teorii Ograniczeń krok po kroku.

Książka podzielona jest na trzy części. Pierwsza część wprowadza do świata Teorii Ograniczeń, objaśnia dlaczego koncentracja na identyfikacji wąskich gardeł i zarządzanie ograniczeniami przekłada się bezpośrednio na wzrost rentowności biznesu oraz jego rozwój. Druga część książki wyjaśnia i dokładnie opisuje, w jaki sposób przeprowadzić proces myślowy oraz wykonać prawidłowo analizy biznesowe używając pięciu kluczowych narzędzi Teorii Ograniczeń. W trzeciej części dr Scheinkopf pokazuje dwie drogi wykorzystywania TOC i łączenia narzędzi w spójny proces zmiany organizacji.

Polskie wydanie zostało uzupełnione przez eksperta Teorii Ograniczeń Marka Kowalczyka o praktyczne komentarze, wyjaśnienia oraz przykłady, które obrazują logikę myślenia o zmianach w sposób usystematyzowany i uporządkowany.


Zatem, jeśli szukasz odpowiedzi na pytania:

  • Jak projektować zmiany?
  • Jak wdrażać zmiany do organizacji?
  • Jak prawidłowo używać narzędzi Teorii Ograniczeń, by maksymalizować zysk i zapewniać stały rozwój organizacji?
  • Jak myśleć pragmatycznie w biznesie, by podejmować lepsze decyzje?
  • Jak zidentyfikować wąskie gardła w organizacji i nimi zarządzić?
  • Jak rozwiązywać pozorne konflikty interesów?


to lektura LOGIKI ZMIANY jest dla Ciebie.

Dane techniczne

Okładka twarda
Podtytuł Narzędzia myślowe TOC dla menedżerów
Rok wydania 2023

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl