Magia Instagrama - Mirosław Skwarek
towar niedostępny

Opis
PRAKTYCZNY PORADNIK I DROGA DO SUKCESU
Instagram, to medium społecznościowe, które od kilku lat przeżywa prawdziwy rozkwit. W czasie, gdy popularność Facebooka spada, Instagram wciąż zyskuje na znaczeniu, docierając do coraz większej liczby użytkowników. Prosty przekaz w postaci zdjęć lub filmów, okraszony kilkoma słowami komentarza, odpowiednimi hashtagami i linkiem w bio - to wszystko, co potrzebne, by dotrzeć do swojej docelowej grupy i stać się influencerem na Instagramie. Ale czy to naprawdę taka łatwa sprawa?
Niezupełnie. Na Instagramie działa obecnie około 9 milionów Polaków. Wielu z nich jedynie pasywnie korzysta z platformy, przeglądając treści innych lub sporadycznie publikując własne posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Dzięki temu często osiągają także znaczne dochody. Konkurencja jest duża, ale możliwości są otwarte dla każdego. Jeśli więc marzysz o byciu influencerem na Instagramie, ta książka ujawni przed Tobą ich tajemnice i pomoże zdobyć tyle obserwujących, ile tylko sobie zażyczysz.
W książce znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań oraz szczegółowe omówienia różnych aspektów związanych z Instagramem, np:
- Dlaczego warto mieć konto na Instagramie?
- Co warto zrobić, zanim zaczniesz myśleć o milionowych zasięgach?
- Jak skonfigurować konto na Instagramie, żeby mieć więcej obserwujących?
- Szesnaście źródeł pomysłów na milionowe rolki i posty.
Pozostałe rozdziały książki zawierają praktyczne wskazówki dotyczące nagrywania i publikowania treści, zrozumienia algorytmów Instagrama, efektywnego wykorzystania hashtagów, zdobywania nowych obserwujących oraz zarabiania na platformie. Dodatkowo, książka omawia zagadnienia związane z bezpieczeństwem konta oraz analizą danych i statystyk dotyczących aktywności na Instagramie.
Dane techniczne
ISBN | 9788383225098 |
Rok wydania | 2023 |
Liczba stron | 272 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.