Siła subskrypcji - John Warrillow
Opis
Ten rzetelnie opracowany przewodnik po biznesie subskrypcyjnym jest połączeniem teorii i praktyki. Autor nie tylko podaje mnóstwo danych z konkretnych firm, ale podpowiada też, jak skutecznie sprzedawać subskrypcje, jak ograniczyć rezygnacje i jakie parametry stosować do oceny zdrowego biznesu.
Dziś niemal wszystko, czego potrzebuje klient, dostanie w subskrypcji. Produkty, usługi, opiekę, a nawet prestiż i święty spokój. Bo ekonomia subskrypcji się opłaca.
Nie bez powodu takie giganty jak Amazon, Netflix, Apple czy Spotify oferują klientom abonament. I nie bez chłodnej kalkulacji jak grzyby po deszczu wyrastają małe i średnie biznesy subskrypcyjne w najróżniejszych branżach.
Dlaczego Twój biznes jeszcze nie działa w modelu abonamentowym? Ta książka zainspiruje cię do zmiany i pokaże, co konkretnie musisz zrobić, żeby zbudować dochodowy zdrowy biznes.
Zamień klientów w subskrybentów, a zapewnisz sobie stały dopływ gotówki. Niezależnie od branży, w jakiej działasz, przejdź na biznes abonamentowy, a w krótkim czasie podniesiesz wartość swojej firmy. Zapewnisz sobie dodatkowy pewny dochód odnawialny, jeśli choć w części biznesu wprowadzisz subskrypcję.
Dzięki książce "Siła subskrypcji":
- Poznasz różne modele biznesu abonamentowego i dopasujesz najlepszy do swojej firmy
- Zainspirujesz się historiami firm, które odniosły sukces
- Zyskasz niezawodne narzędzia do obliczenia wartości swojej firmy, zdobywania klientów i szacowania zysków
Dane techniczne
ISBN | 9788395365591 |
Podtytuł | Jak zdobyć klientów i zbudować dochodowy biznes abonamentowy w dowolnej branży |
Rok wydania | 2020 |
Liczba stron | 214 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.