Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu - Dale Carnegie

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:00 sprawdź formy dostawy
Cena: 37,00 zł 37.00
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]
Ocena: 5
Wydawnictwo: Helion
Kod książki: 9788328342545

Opis

Kompetencje merytoryczne są niezwykle ważne, jednak niemal zawsze o sukcesie decyduje zdolność komunikowania się z ludźmi i przekonywania ich do swych racji. Właśnie ta magiczna umiejętność, dzięki której można się stać osobą lubianą, popularną i skutecznie nakłaniającą innych do przyjęcia jej punktu widzenia, przyczyniła się do powstania fortun czy imponujących karier, również politycznych. Oznacza to jednak, że wiele niepowtarzalnych szans zostało zaprzepaszczonych z powodu błędnych interpretacji, nieporozumień i innych niedoskonałości w komunikacji. Wniosek jest jasny: jeśli pragniesz sukcesu, musisz posiąść umiejętność klarownego, zwięzłego i przekonującego wyrażania swoich myśli.

Trzymasz w ręku książkę, dzięki której łatwiej rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne. Poznasz strategie pozwalające zwiększyć skuteczność wypowiedzi. Zawarte tu wskazówki pomogą Ci w doskonaleniu sztuki konwersacji, czyli rozmów z innymi osobami. Poprawisz również umiejętność wystąpień publicznych (np. wygłaszanie wykładów) czy prezentowania informacji członkom grupy. Nauczysz się także słuchać, dzięki czemu będziesz w stanie w pełni zrozumieć przesłanie rozmówcy. Zapoznasz się również z ważnymi zagadnieniami na temat mowy ciała. Przyswoisz sobie zasady klarownego i zwięzłego komunikowania się na piśmie.

Dowiedz się, jak:

  • Zaplanować swoją wypowiedź
  • Identyfikować i usuwać bariery w komunikacji
  • Podkreślać swoją osobowość podczas rozmów telefonicznych
  • Aktywnie słuchać
  • Przygotowywać i wygłaszać przemowy
  • Opracowywać i przedstawiać doskonałe raporty

Zawsze sprawiaj, by inny człowiek czuł się ważny!


Recenzje:

Komunikacja = klucz. Jak sugeruje tytuł - ma to być klucz do sukcesu, w domyśle zawodowego... ale nie tylko. Sukcesem samym w sobie, niezależnie na jakim polu, jest bowiem skuteczność przedstawionego i odebranego komunikatu, które razem wzięte składają się na poprawną komunikację. I o tym, w wielkim skrócie, jest ta oto książka. Można powiedzieć - "komunikacyjne abc" w pigułce. Nic to, co prawda, odkrywczego, ale z drugiej strony książka może być przydatna. Poruszono w niej bowiem wszystkie istotne aspekty poprawnej komunikacji, poczynając od właściwego doboru słów, poprzez treść komunikatów popartą stosowną mową ciała, aż do poprawnego nawiązania i utrzymywania kontaktu z rozmówcą. Cel? Dotarcie do odbiorcy w sposób, jakiego oczekujemy. Trochę to może i zahacza o techniki manipulacyjne, ale tylko z pozoru. Autor bowiem nie skupia się na tym, jak przekonać współrozmówcę do swoich racji, lecz na tym, jak poprawnie przekazywać swoje myśli, by były one dla rzeczonego współrozmówcy w pełni zrozumiałe. W jakim celu będziemy to robić (bogatsi o naukę płynącą z tej lektury) - to już, tak jakby, nasza sprawa. Merytorycznie zatem patrząc mamy w rękach książkę całkowicie obiektywną. Książek tego rodzaju znajdziemy na rynku mnóstwo. Kilka w rękach miałem już okazję mieć, więc polecam z czystym sumieniem - "Sztuka komunikacji..." nie odbiega w żaden sposób od innych tego typu pozycji.

cosnapolce.blogspot.com (2019-01-07)


Spis treści:

Przedmowa. Komunikacja to proces przebiegający w dwóch kierunkach (11)

Rozdział 1. Skuteczne prezentowanie innym swoich pomysłów (15)

Czy przesłanie rzeczywiście zostało zrozumiane? (16)
Czy przesłanie zostało zaakceptowane? (17)
Zaplanuj swoją wypowiedź (18)
Zapoznaj się z tematem (18)
Uwzględnij to, kim są Twoi słuchacze (19)
Kwestia wyraźnego mówienia (20)
Mowa ciała (20)
Postawa (21)
Kontakt wzrokowy (22)
Wizualizuj przesłanie (22)
Nie ograniczaj się do mówienia - pokaż! (23)
Wyrażaj się w obrazowy sposób podczas rozmów telefonicznych (24)
Przedstawiaj przyszłość w formie obrazów (25)
Bariery utrudniające bezproblemową komunikację (25)
Sprawdź słuszność swoich założeń (26)
Przyjrzyj się swojemu nastawieniu (26)
Zwracaj uwagę na opinie przyjęte z góry (26)
Uprzedzenia i tendencyjność obu stron biorących udział w komunikacji (27)
Zdawaj sobie sprawę z własnego stanu emocjonalnego (28)
Kanały komunikacyjne: zakłócenia pojawiające się między nadawcą a odbiorcą (29)
Korzystaj z informacji zwrotnych (30)
Przydzielanie zadań (31)
Planowanie przydziałów (31)
Przekazywanie informacji dotyczącej przydziału (32)
Tworzenie planu działania (33)
Kontrola (33)
Rola dyplomacji i taktu (34)
Zdobądź zaufanie swoich podwładnych (36)
Podsumowanie (37)
Rozdział 2. Sztuka dobrej konwersacji (39)

Jakie są cechy osoby, która dobrze sobie radzi ze sztuką konwersacji? (40)
Okaż serdeczność (41)
Liczy się nie tylko to, co mówisz, lecz także to, jak mówisz (42)
Rozwijaj umiejętność konwersacji (42)
Okazuj innym szczere zainteresowanie (45)
Zachowuj się taktownie (46)
Poznawaj i zapamiętuj imiona oraz nazwiska (48)
Dowiedz się czegoś o drugiej osobie (49)
Style prowadzenia konwersacji (50)
Nasza osobowość a rozmowy telefoniczne (52)
Twoje nastawienie (53)
Taktyka odbierania rozmów telefonicznych (53)
Taktyka stosowana w przypadku dzwonienia do kogoś (54)
Small talk, czyli rozmowa o niczym (55)
Jak stać się lepszym słuchaczem? (56)
Lista kontrolna dotycząca skuteczności podczas konwersacji (56)
Podsumowanie (57)
Rozdział 3. Słuchaj! Słuchaj! Słuchaj! (61)

Jak zostać aktywnym słuchaczem? (62)
Sześć strategii, dzięki którym zostaniesz lepszym słuchaczem (63)
Siedem typów słuchaczy (66)
Obserwuj mowę ciała (68)
Nie istnieje coś takiego jak uniwersalna mowa ciała (69)
Analizuj sposób, w jaki poszczególne osoby używają komunikatów pozawerbalnych (71)
Sprzężenie zwrotne (72)
Jak został odebrany dany komunikat? (73)
Zadawaj pytania (74)
Zwracaj uwagę na sygnały pozawerbalne (74)
Gdy to Ty jesteś odbiorcą (75)
Podsumowanie (75)
Rozdział 4. Przemawianie z pewnością siebie i przekonaniem (77)

Przygotowanie - pierwszy krok do tego, by wygłaszać udane przemowy (78)
Przygotowywanie przemówienia na nieznany temat (79)
Magiczny przepis na dynamiczne przemówienia (81)
Zdarzenie (81)
Działanie (sedno sprawy) (82)
Korzyść (82)
Opisywanie sytuacji z perspektywy słuchaczy (82)
Jak przygotowywać i wygłaszać przemowy (83)
Zwiększ wyrazistość opisywanego zdarzenia (84)
Pięć kroków, by nauczyć się lepszej wymowy (85)
Popraw sposób mówienia (86)
Przezwyciężanie zaburzeń mowy (87)
Kluczową kwestią jest intonacja (88)
Wybierz odpowiednie tempo (88)
Kontroluj natężenie głosu (88)
Dwanaście wskazówek pozwalających zaskarbić sobie sympatię słuchaczy (89)
Przedstawianie mówcy i dziękowanie mu (94)
Przygotowywanie się do przedstawienia mówcy (95)
Przedstawianie siebie (95)
Dziękowanie mówcy (96)
Podsumowanie (96)
Rozdział 5. Jak ciekawie wygłaszać prezentacje skierowane do grup (99)

Kim są Twoi słuchacze? (100)
Wiedza (100)
Kompetencje (101)
Doświadczenie (101)
Potrzeby (101)
Pragnienia (101)
Cele (102)
Jaki jest cel? (102)
Przekonanie publiczności (102)
Przekazanie informacji (103)
Zmotywowanie (103)
Zapewnienie rozrywki (103)
Jakie jest przesłanie wystąpienia? (103)
Zadbaj o swoją wiarygodność (104)
Rozpoczynanie prezentacji (104)
Przesłanie (107)
Dzięki dowodom możesz pokonać wątpliwości (107)
Kończenie prezentacji (108)
Czas przeznaczony na zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi (109)
Rozpoczynanie czasu przeznaczonego na zadawanie pytań (110)
Jak zakończyć czas przeznaczony na zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi? (111)
Użycie pomocy wizualnych (111)
Rodzaje pomocy wizualnych (113)
Konspekty (115)
Podsumowanie (116)
Rozdział 6. Jak wyciągnąć maksimum korzyści z dyskusji? (119)

Dwanaście zasad pozwalających z wdziękiem nie zgadzać się z rozmówcą (121)
Rozwiązywanie problemów (127)
Dokładne określenie problemu (127)
Jakie są przyczyny problemu? (128)
Opracuj kilka potencjalnych rozwiązań (129)
Wybierz najlepsze rozwiązanie (129)
Przejdź do działania (130)
Kontrola (131)
Skargi klientów (131)
Radzenie sobie z osobami o negatywnym nastawieniu (134)
Zatrzymaj się! Popatrz! Posłuchaj! (134)
Negatywne osobowości (135)
Dąż do rozwiązań, na których zyskają wszyscy zainteresowani (136)
Podsumowanie (136)
Rozdział 7. Jak sprawić, by zebrania były bardziej konstruktywne? (139)

Wyznacz jasne i zrozumiałe cele (140)
Radzenie sobie z nieporozumieniami (141)
Raporty komisji (142)
Jak zadbać o skuteczne działanie komisji? (143)
Ogranicz liczbę osób biorących udział w spotkaniu (143)
Stwórz harmonogram, a potem się go trzymaj (144)
Nakłoń wszystkich do działania (145)
Nie próbuj zdominować spotkania (145)
Kontroluj osoby, które mają skłonność do gadulstwa (146)
Zakończ w wyrazisty sposób (147)
Zadbaj o stworzenie protokołu (147)
Posiedzenia w organizacjach wolontariackich (147)
Jak w uprzejmy sposób wyrażać sprzeciw? (148)
Lista kontrolna pozwalająca ocenić spotkanie (149)
W jaki sposób możesz wyciągnąć maksimum korzyści ze spotkań, w których uczestniczysz? (151)
Jak postępować, gdy bierzesz udział w spotkaniach zewnętrznych? (153)
Przygotuj się do spotkania (154)
Zawieraj nowe znajomości (154)
Zachowaj otwarty umysł (154)
Wykaż się tolerancją (155)
Rób notatki (155)
Zachowaj jedną kartkę na wyjątkowo interesujące spostrzeżenia (155)
Zadawaj pytania (155)
Zabieraj głos w czasie zebrań (156)
Zacznij stosować nową wiedzę (157)
Podsumowanie (157)
Rozdział 8. Przedstaw to na piśmie (159)

Zanim zaczniesz pisać, przemyśl swoje przesłanie (160)
W jaki sposób uporządkować wiadomość? (161)
Zadbaj o to, by sporządzony przez Ciebie dokument był kompletny, zwięzły i jasny (162)
Unikaj żargonu (162)
Używaj krótkich, dobitnych zdań (163)
Przejdź do rzeczy (163)
Mów do czytelnika (164)
Korzystaj z bezpośrednich pytań (164)
Pisz tak, jak mówisz (164)
Używaj zwięzłych, chwytliwych zdań (165)
Nadaj listom ludzki wydźwięk (165)
Zadbaj o to, by e-maile i notatki zapadały w pamięć (166)
Zwracaj uwagę na gramatykę i ortografię (167)
Kończenie listu (168)
Radzenie sobie z korespondencją przychodzącą (169)
Przeczytaj list lub notatkę tylko raz, po czym od razu przejdź do działania (170)
Nie odpowiadaj na notatkę kolejną notatką (170)
Przekaż komuś pełnomocnictwo do odpowiadania na korespondencję (171)
Wyrzuć to, co zbędne (171)
Gwałtowny wzrost popularności poczty elektronicznej (172)
Zadbaj o to, by e-maile były ciekawe, pełne wyrazu i absorbujące (173)
Niechciane wiadomości przesyłane pocztą elektroniczną (174)
"Kto czyta moje e-maile?" (175)
Poczta elektroniczna a rozmowy telefoniczne lub bezpośrednie (176)
Podsumowanie sugestii dotyczących korzystania z poczty elektronicznej (176)
Jak tworzyć lepsze raporty? (178)
Zbierz wszystkie informacje (179)
Pisanie raportu (180)
Forma raportu (181)
Składanie raportu przełożonym (182)
Podsumowanie (183)
Dodatek A. O Dale'u Carnegiem (185)

O Dale Carnegie & Associates, Inc. (187)
O redaktorze (188)
Dodatek B. Zasady Dale'a Carnegiego (189)

Stań się przyjaźniejszą osobą (189)
Podstawowe zasady pozwalające poradzić sobie ze zmartwieniami (191)
Podstawowe techniki analizowania zmartwień (191)
Porzuć zwyczaj martwienia się, zanim troski Cię wykończą (191)
Wykształć postawę, która zapewni Ci spokój i szczęście (192)

Dane techniczne

Okładka miękka ze skrzydełkami
Autor Dale Carnegie
Tytuł Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu
Tytuł oryginalny Communicating Your Way to Success
Tłumaczenie Krzysztof Krzyżanowski
Rok wydania 2018
Format 140x208
Liczba stron 192
Format zapisu audio 8

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:00

Kraj wysyłki:

Książki powiązane

Opinie o książce (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Poczta Polska - Przesyłka Polecona Ekonomiczna) już od 200,00 zł.
Bezpieczne zakupy
  • Szybkie przelewy Przelewy24.pl
  • Szybkie przelewy Blue Media
  • Przelewy tradycyjne, Płatność za pobraniem, Pro-forma
  • Płatność BITCOIN
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (365 dni na zwrot towaru - bez podawania przyczyny)
  • Szyfrowane dane i transakcje
  • Szybka wysyłka: dziś kupujesz - dziś wysyłamy
  • Dostawa do wszystkich krajów świata
  • Wysyłamy do: Paczkomaty InPost
  • Przesyłkę możesz odebrać w Odbiór w Punkcie: Żabka, Ruch, Poczta, Orlen
Promocje
Filozofia XD - Sławomir Mentzen
Filozofia XD - Sławomir Mentzen
43,00 zł 39,77 zł
szt.
Mały Książę - Antoine de Saint-Exupéry
Mały Książę - Antoine de Saint-Exupéry
17,99 zł 11,77 zł
szt.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl