Wywiad biznesowy - praktyczne wprowadzenie - Aleksandra Bielska, Paweł Smółka, Kazimierz Turaliński, Maciej Jankielewicz, Marcin Gałczyński, Sebastian Błażkiewicz, Agnieszka Socha
Opis
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji.
Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji.
Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące:
– celu i zakresu wywiadu biznesowego;
– organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi;
– pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji;
– raportowania wyników analiz wywiadowczych;
– korzystania z zewnętrznych dostawców usług wywiadowczych oraz świadczenia usług wywiadu biznesowego jako zewnętrzny dostawca;
– stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególności w kontekście innowacji i innowacyjności.
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Autor | Aleksandra Bielska, Paweł Smółka, Kazimierz Turaliński, Maciej Jankielewicz, Marcin Gałczyński, Sebastian Błażkiewicz, Agnieszka Socha |
Tytuł | Wywiad biznesowy |
Podtytuł | Praktyczne wprowadzenie |
Rok wydania | 2017 |
Wysokość | 22,0 |
Szerokość | 16,0 |
Liczba stron | 236 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.