Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - Marcin Cichocki
towar niedostępny

Opis
Copywriterem być każdy może. Ty również!
Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.
Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.
By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.
Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!
Dowiesz się:
- Kim jest copywriter?
- Jak przygotować się do pracy copywritera?
- Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
- Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
- Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
- Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?
Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!
Dane techniczne
ISBN | 9788328372429 |
Autor | Marcin Cichocki |
Tytuł | Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu |
Tytuł oryginalny | Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu |
Rok wydania | 2020 |
Liczba stron | 136 |
Wysokość | 20,9 |
Szerokość | 14,2 |
ISBN | 9788328372429 |
EAN | 9788328372429 |
Tytuł oryginalny | Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu |
Rok wydania | 2020 |
Wysokość | 20,9 |
Szerokość | 14,2 |
Liczba stron | 136 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.