Szybka wysyłka - zamów do 13:30 a wyślemy dziś (pn-pt)

Darmowe zwroty 365 dni

 

Najlepsze książki o sprzedaży

Sprzedaż spędza Ci sen z powiek? Zdaje Ci się, że masz wszystko: dobry towar, platformę sprzedażową, konto na mediach społecznościowych, a jednak klienci nie garną się, by kupować u Ciebie? Dwoisz się i troisz, a wymarzony sukces wciąż nie nadchodzi?

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą towarów, ubezpieczeń, nieruchomości, etc. - wyciągnij rękę po książki o skutecznej sprzedaży! Dowiesz się z nich wszystkiego o procesie sprzedaży, o analizie sprzedaży, marketingu i nie tylko. Znajdziesz u nas wszystko, czego Ci potrzeba, książki zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla tych bardziej zaawansowanych. W naszych sprzedażowych poradnikach znajdziesz wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży, poznasz różne techniki sprzedaży, dowiesz się więcej o prowadzeniu kampanii reklamowych, docieraniu do klienta, prezentacji towarów i usług, by były jeszcze bardziej atrakcyjne...

 

Oto nasz ranking najlepszych książek o sprzedaży:

1️⃣ Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

2️⃣ Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant

3️⃣ Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

4️⃣ Negocjuj! - Wojciech Woźniczka

5️⃣ Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy 

Sell or be sold - jak utorować sobie drogę w biznesie i w życiu - Grant Cardone

Sell or be sold - jak utorować sobie drogę w biznesie i w życiu - Grant Cardone
Sell or be sold - jak utorować sobie drogę w biznesie i w życiu - Grant Cardone

Nie ma znaczenia czy sprzedajesz swój produkt przed inwestorami czy swoją osobą promujesz zdrowy styl życia - wszytko w życiu może i powinno być traktowane jak sprzedaż.

I jak twierdzi sam Grand Cardone - ekspert w tematyce sprzedaży - znanie zasad sprzedaży jest nieodzownym elementem sukcesu każdego gatunku!

W książce "Sell or be sold" Cardone przedstawia techniki i podejścia niezbędne do opanowania sztuki sprzedaży w każdych okolicznościach. Ta książka zmieni Twoje podejście do tematu sprzedaży i życia.

Umiejętność sprzedania siebie w życiu jest równie istotna jak jedzenie, woda i tlen w Twoim życiu. Jest ona niezbędna abyś mógł sprzedać swój biznes, swoje produkty, pomysły oraz SAMEGO SIEBIE!

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

104,00 zł

szt.

Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund
Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu.

Najskuteczniejszy agent nieruchomości i charyzmatyczna gwiazda telewizyjnego programu Million Dollar Listing New York Fredrik Eklund zdradza swoją receptę na osiągnięcie sukcesu – nie jest ważne, kim jesteś ani co robisz!

Sprzedaż pokaże ci, jak krok po kroku wpłynąć na innych, by przekonać ich do kupna tego, cokolwiek im oferujesz – czy to wart miliony apartament, czy uliczny fast food.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

65,00 zł

szt.

Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz
Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ? jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

42,42 zł

Cena regularna: 49,90 zł

Najniższa cena: 33,67 zł
szt.
  • promocja

Biblia e-biznesu 3.0 - Maciej Dutko

Biblia e-biznesu 3.0 - Maciej Dutko
Biblia e-biznesu 3.0 - Maciej Dutko

CAŁA WIEDZA O E-BIZNESIE W JEDNYM MIEJSCU

... to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, inwestor, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean „cenodajek”, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach — to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

143,65 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Najniższa cena: 109,85 zł
szt.
  • promocja

Kryzys Szansa. Jak Rozwinąć biznes i siebie w czasie zawieruchy - Barnaba Pyrak współautor

Kryzys Szansa. Jak Rozwinąć biznes i siebie w czasie zawieruchy - Barnaba Pyrak współautor
Kryzys Szansa. Jak Rozwinąć biznes i siebie w czasie zawieruchy - Barnaba Pyrak współautor

Poznasz historie ponad 50 osób, które opisują różne sytuacje kryzysowe w swoim życiu prywatnym oraz zawodowym i dzielą się sposobami, jak wyszły z impasu, a do tego rozwinęły siebie oraz swoje projekty.

 

To książka dla tych, którzy:

  • świetnie radzą sobie z trudnościami i szukają jeszcze więcej inspiracji, co warto zrobić, gdy jest ciężko, jak przygotować się na kryzysy, a także jak je obrócić na swoją korzyść;
  • nie radzą sobie z trudnościami i są ciekawi, jak inni ludzie poradzili sobie pomimo trudności, załamania, braku środków, a czasami nawet depresji;
  • lubią sprawdzone w praktyce rozwiązania;
  • odnajdują dla siebie lekcje w doświadczeniach innych osób.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

99,00 zł

szt.

SALES HUNTER - Filozofia Życiowego Sukcesu - Karol Froń

SALES HUNTER - Filozofia Życiowego Sukcesu - Karol Froń
SALES HUNTER - Filozofia Życiowego Sukcesu - Karol Froń

Sales Hunter to więcej niż zwykła książka. To Biblia Rozwoju Osobistego. Znajdziesz tu Filozofię Sukcesu, znaną od setek lat, opartą o moje sukcesy i porażki w biznesie i poza nim.

Nie będzie głaskania po głowie. Będzie ostro, z pazurem, szczerze i wprost, bo wielu z nas bierze się do roboty, dopiero wtedy, gdy życie wytrze nami podłogę i znajdziemy się w mentalnym piekle. Wtedy dla niektórych bywa już jednak za późno... A ci którym zdołają z tego wyjść, czynią to zawsze według zasad z tej książki. 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

szt.

Twoje pierwsze 100 milionów - Dan Peña

Twoje pierwsze 100 milionów - Dan Peña
Twoje pierwsze 100 milionów - Dan Peña

Przedstawiamy "Twoje pierwsze 100 milionów" autorstwa Dana S. Peña - przewodnik dla wszystkich, którzy pragną osiągnąć sukces finansowy. Ta książka jest o wiele więcej niż zwykły poradnik finansowy - to klucz do odkrycia tajemnic budowania majątku na niespotykaną dotąd skalę.

Właśnie teraz masz wyjątkową okazję, aby nabyć książkę w przedsprzedaży. Nie jest to zwyczajna przedsprzedaż - dostęp do tego unikalnego pakietu jest ograniczony do 1000 egzemplarzy, a dodatki, które do niego dołączamy, nie będą dostępne po zakończeniu przedsprzedaży.

Takiego wydania "Twoje pierwsze 100 milionów" nie znajdziesz nigdzie indziej. Przygotowujemy dla Ciebie edycję kolekcjonerską - książkę w luksusowej, twardej oprawie.

Wiemy, jak cenna jest wiedza zawarta w tej książce i dajemy Ci możliwość skorzystania z niej jak najszybciej - dlatego oferujemy Ci możliwość zamówienia książki już teraz, jeszcze przed jej oficjalnym wydaniem. Ta oferta jest też szansą na szybki start w osiąganiu swoich finansowych celów.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

500,00 zł

szt.

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

38,17 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 29,19 zł
szt.
  • promocja

100 taktycznych zasad sprzedaży - Karol Froń

100 taktycznych zasad sprzedaży - Karol Froń
100 taktycznych zasad sprzedaży - Karol Froń

Poznaj drogę, jaką przebył chłopak z maleńkich Pisarzowic, aby stać się właścicielem kilku biznesów, skutecznym przedsiębiorcą, trenerem i mówcą, ale przede wszystkim szczęśliwym człowiekiem.

Tobie też mówiono, że masz pracować, uczyć się, pracować na etacie, płacić podatki, a na starość kiedy przejdziesz na emeryturę, zacząć żyć?

Przez 24 lata życia właśnie tak żyłem, ale w 2010 nastąpił przełom, a ja rozpocząłem wędrówkę do sukcesu ucząc się sprzedaży.

100 taktycznych zasad sprzedaży do wdrożenia od zaraz. Mocna, nieprzegadana, zaskakująca wiedza w pigułce. Nie tylko dla osób, które chcą ćwiczyć swoje umiejętności sprzedaży i z sukcesem domykać procesy sprzedażowe, ale dla każdego kto chce w życiu dojść dalej i osiągnąć więcej, niż przeciętny zjadacz chleba.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

68,99 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Najniższa cena: 68,99 zł
szt.
  • promocja

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson, David H. Sandler

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson, David H. Sandler
Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson, David H. Sandler

Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

67,15 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 57,79 zł
szt.
  • promocja

Outlet - Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy

Outlet - Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy
Outlet - Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy

Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży

Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,92 zł

Cena regularna: 49,90 zł

Najniższa cena: 49,90 zł
szt.
  • promocja

Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk
Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

Ta książka pokazuje i uczy, jak małe rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom.

Gary Vaynerchuk na licznych przykładach ze swojego biznesu pokazuje ekonomię wdzięczności czyli zasadę wzajemności w biznesie. Pomimo tego, że książka powstała już kilka lat temu, to szczególnie teraz - w czasie rozkwitu biznesów internetowych oraz coraz intensywniejszego używania mediów społecznościowych do marketingu, sprzedaży i komunikacji - bardzo istotne jest docenienie jej działania i wdrożenie w swoje myślenie.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

89,00 zł

szt.

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Roger Dooley

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Roger Dooley
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Roger Dooley

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

58,65 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Najniższa cena: 52,30 zł
szt.
  • promocja

Potęga opowieści - Kindra Hall

Potęga opowieści - Kindra Hall
Potęga opowieści - Kindra Hall

Ciągle słyszysz, że opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko – od pomagania liderom w lepszej komunikacji po motywowanie zespołów sprzedażowych i pozyskiwanie klientów.

Zastanawiasz się jednak, które historie pomogą Ci zrealizować cel i w jaki sposób je opowiedzieć?

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

42,42 zł

Cena regularna: 49,90 zł

Najniższa cena: 32,44 zł
szt.
  • promocja

Przebij Się! - Gary Vaynerchuk

Przebij Się! - Gary Vaynerchuk
Przebij Się! - Gary Vaynerchuk

"PRZEBIJ SIĘ!" to piąta i najnowsza książka Gary’ego Vaynerchuka – niezwykle interesująca, jak i pełna merytorycznej oraz twardej wiedzy.

To obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy szukającego inspirujących, a przede wszystkim skutecznych pomysłów na budowę swoje marki. Myślisz, że potrzebujesz do tego wyszukanych narzędzi?

Gary Vaynerchuk pokaże Ci jak bardzo się myślisz!

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

75,00 zł

szt.

[CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych

[CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych
[CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych

Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.

Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

46,74 zł

Cena regularna: 54,99 zł

Najniższa cena: 38,18 zł
szt.
  • promocja

[EBOOK] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak

[EBOOK] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak
[EBOOK] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak

„Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy” to najświeższy podręcznik e-commerce, który pozwoli Ci sprawnie opanować tematykę związaną z budową, prowadzeniem i rozwojem sklepu internetowego.
Zarządzający sklepem internetowym, aby skutecznie wykonywać swoje zadania powinien dostrzegać szeroki horyzont, patrzeć na swój sklep całościowo, rozumieć relacje pomiędzy poszczególnymi zagadnieniami.

Nie musi być specjalistą w zakresie handlu elektronicznego, nie musi znać wszelkich detali technicznych. Natomiast powinien wiedzieć wystarczająco dużo, aby potrafić rozmawiać ze swoimi pracownikami, podwykonawcami i partnerami handlowymi.

Tylko znając podstawy całości tematyki nie pozwolisz się naciągnąć na drogie, nieskuteczne usługi. Będziesz wiedział więcej niż próbujący Ci sprzedać te usługi handlowcy. I nie będziesz od nich uzależniony. A kiedy już zdecydujesz się skorzystać z ich pomocy, będzie to pomoc na Twoich warunkach.

W książce znajdziesz:

  • zasady konstruowania skutecznej, sprzedającej strony
  • sposoby optymalizacji serwisu pozwalające na szybkie wzrosty pozycji w wyszukiwarkach
  • źródła pozyskiwania kwalifikowanego ruchu na Twojej stronie
  • sposoby budowania i utrzymywania reputacji SuperSprzedawcy
  • rozwiązania prawne związane z Rodo, dokumentowaniem transakcji
  • kilkadziesiąt skutecznych i sprawdzonych rozwiązań na prowadzenie biznesu
  • zestawienie narzędzi do monitorowania rynku i konkurencji

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

59,00 zł

szt.

[MP3] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak

[MP3] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak
[MP3] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak

„Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy” to najświeższy podręcznik e-commerce, który pozwoli Ci sprawnie opanować tematykę związaną z budową, prowadzeniem i rozwojem sklepu internetowego.
Zarządzający sklepem internetowym, aby skutecznie wykonywać swoje zadania powinien dostrzegać szeroki horyzont, patrzeć na swój sklep całościowo, rozumieć relacje pomiędzy poszczególnymi zagadnieniami.

Nie musi być specjalistą w zakresie handlu elektronicznego, nie musi znać wszelkich detali technicznych. Natomiast powinien wiedzieć wystarczająco dużo, aby potrafić rozmawiać ze swoimi pracownikami, podwykonawcami i partnerami handlowymi.

Tylko znając podstawy całości tematyki nie pozwolisz się naciągnąć na drogie, nieskuteczne usługi. Będziesz wiedział więcej niż próbujący Ci sprzedać te usługi handlowcy. I nie będziesz od nich uzależniony. A kiedy już zdecydujesz się skorzystać z ich pomocy, będzie to pomoc na Twoich warunkach.

W książce znajdziesz:

  • zasady konstruowania skutecznej, sprzedającej strony
  • sposoby optymalizacji serwisu pozwalające na szybkie wzrosty pozycji w wyszukiwarkach
  • źródła pozyskiwania kwalifikowanego ruchu na Twojej stronie
  • sposoby budowania i utrzymywania reputacji SuperSprzedawcy
  • rozwiązania prawne związane z Rodo, dokumentowaniem transakcji
  • kilkadziesiąt skutecznych i sprawdzonych rozwiązań na prowadzenie biznesu
  • zestawienie narzędzi do monitorowania rynku i konkurencji

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

69,00 zł

szt.

Skuteczna sprzedaż

Jaki sposób sprzedaży jest najlepszy? Sprzedaż bezpośrednia, internetowa, a może przez telefon? Którą wybrać, by mieć najlepsze efekty? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, które dobrze jest poznać, by stawać się coraz lepszym handlowcem. Pierwszym krokiem w drodze do bycia dobrym sprzedawcą jest zdobywanie wiedzy - o rynku, o potrzebach klientów, o obecnie panującej modzie, a także o swoim towarze. Zastanów się, dlaczego klient miałby coś od Ciebie kupić? Jaką specjalną cechę ma towar Twój, a nie konkurencji? Opowiedzenie o nim czegoś więcej ponad to, czym sam ten towar jest, zwróci uwagę potencjalnego klienta. Sprzedajesz bowiem nie tylko sam towar bądź usługę, ale też odpowiadasz na ukryte pragnienie klienta, a najczęściej jest to pragnienie wyjątkowości.

Ponadto, pokaż klientowi, że towarzyszysz mu w procesie kupna - że nie jesteś upierdliwym nagabywaczem, który po prostu chce zarobić pieniądze. Okaż empatię i szacunek, słuchaj cierpliwie, pokaż wartość swojej oferty, a przede wszystkim nie poddawaj się

Chcesz sprzedawać osobiście, ale...

..zżera Cię trema, gdy masz komuś opowiedzieć o swojej ofercie, więc nieskładnie podajesz tylko jakieś suche fakty, a klient w końcu odchodzi, bo nie został przekonany? A może masz taki słowotok, że klient zostaje nim przytłoczony i czym prędzej próbuje się ewakuować, rezygnując z kupna?

Ryan Serhant twierdzi, że podstawowymi narzędziami sprzedawcy są jego głos i ciało. Zatem jedną z dróg do skutecznej sprzedaży... jest poprawna dykcja, wyprostowana, rozluźniona postawa oraz umiejętność improwizacji. Może warto w wolnym czasie dołączyć do amatorskiego teatru? ;)

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl