
Wydawnictwo
-
Aktywa (1)
-
Fijor Publishing (1)
-
Grupa Marketer (1)
-
Helion (3)
-
ICAN Institute (1)
-
Imker (1)
-
Karol Froń (4)
-
Księgi Barneja Wydawnictwo (1)
-
Mintbooks (1)
-
MT Biznes (5)
-
Nieoczywiste (1)
-
Oficyna Wydawnicza LOGOS (1)
-
One Press (1)
-
OSM Power (12)
-
PWN (4)
-
wieszwiecej.com (2)
-
Wydawnictwo Naukowe PWN (1)
-
Znak (2)
Okładka
Wysyłka w
Cena
-
od
do
Nowość
Najlepsze książki o sprzedaży
Sprzedaż spędza Ci sen z powiek? Zdaje Ci się, że masz wszystko: dobry towar, platformę sprzedażową, konto na mediach społecznościowych, a jednak klienci nie garną się, by kupować u Ciebie? Dwoisz się i troisz, a wymarzony sukces wciąż nie nadchodzi?
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą towarów, ubezpieczeń, nieruchomości, etc. - wyciągnij rękę po książki o skutecznej sprzedaży! Dowiesz się z nich wszystkiego o procesie sprzedaży, o analizie sprzedaży, marketingu i nie tylko. Znajdziesz u nas wszystko, czego Ci potrzeba, książki zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla tych bardziej zaawansowanych. W naszych sprzedażowych poradnikach znajdziesz wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży, poznasz różne techniki sprzedaży, dowiesz się więcej o prowadzeniu kampanii reklamowych, docieraniu do klienta, prezentacji towarów i usług, by były jeszcze bardziej atrakcyjne...
Oto nasz ranking najlepszych książek o sprzedaży:
1️⃣ Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund
2️⃣ Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant
3️⃣ Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk
Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się,
że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.
Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje,
w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cel I: Doskonałość w produkcji - Eliyahu M. Goldratt

Sprzedany w ponad 4 milionach egzemplarzy, przetłumaczony na kilkanaście języków “Cel I” prezentuje dwie przełomowe metody zarządzania - metodę werbel-bufor-lina (drum-buffer-rope) zarządzania produkcją oraz metodę rachunkowości przerobowej. W bestsellerze znaleźć można odpowiedź na pytanie w jaki sposób podnieść produkcję o kilkanaście, a nawet kilkanaście procent w ciągu kilku miesięcy bez dokonywania żadnych inwestycji.
“Cel 1” napisany jest na podstawie rzeczywistych historii, mających miejsce w kilku zwykłych firmach, w których zastosowano teorię ograniczeń, dzięki czemu uzyskały one niezwykłe wyniki.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ? jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Kryzys Szansa. Jak Rozwinąć biznes i siebie w czasie zawieruchy - Barnaba Pyrak współautor

Poznasz historie ponad 50 osób, które opisują różne sytuacje kryzysowe w swoim życiu prywatnym oraz zawodowym i dzielą się sposobami, jak wyszły z impasu, a do tego rozwinęły siebie oraz swoje projekty.
To książka dla tych, którzy:
- świetnie radzą sobie z trudnościami i szukają jeszcze więcej inspiracji, co warto zrobić, gdy jest ciężko, jak przygotować się na kryzysy, a także jak je obrócić na swoją korzyść;
- nie radzą sobie z trudnościami i są ciekawi, jak inni ludzie poradzili sobie pomimo trudności, załamania, braku środków, a czasami nawet depresji;
- lubią sprawdzone w praktyce rozwiązania;
- odnajdują dla siebie lekcje w doświadczeniach innych osób.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
SALES HUNTER - Filozofia Życiowego Sukcesu - Karol Froń

Sales Hunter to więcej niż zwykła książka. To Biblia Rozwoju Osobistego. Znajdziesz tu Filozofię Sukcesu, znaną od setek lat, opartą o moje sukcesy i porażki w biznesie i poza nim.
Nie będzie głaskania po głowie. Będzie ostro, z pazurem, szczerze i wprost, bo wielu z nas bierze się do roboty, dopiero wtedy, gdy życie wytrze nami podłogę i znajdziemy się w mentalnym piekle. Wtedy dla niektórych bywa już jednak za późno... A ci którym zdołają z tego wyjść, czynią to zawsze według zasad z tej książki.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Twoje pierwsze 100 milionów - Dan Peña

Przedstawiamy "Twoje pierwsze 100 milionów" autorstwa Dana S. Peña - przewodnik dla wszystkich, którzy pragną osiągnąć sukces finansowy. Ta książka jest o wiele więcej niż zwykły poradnik finansowy - to klucz do odkrycia tajemnic budowania majątku na niespotykaną dotąd skalę.
Właśnie teraz masz wyjątkową okazję, aby nabyć książkę w przedsprzedaży. Nie jest to zwyczajna przedsprzedaż - dostęp do tego unikalnego pakietu jest ograniczony do 1000 egzemplarzy, a dodatki, które do niego dołączamy, nie będą dostępne po zakończeniu przedsprzedaży.
Takiego wydania "Twoje pierwsze 100 milionów" nie znajdziesz nigdzie indziej. Przygotowujemy dla Ciebie edycję kolekcjonerską - książkę w luksusowej, twardej oprawie.
Wiemy, jak cenna jest wiedza zawarta w tej książce i dajemy Ci możliwość skorzystania z niej jak najszybciej - dlatego oferujemy Ci możliwość zamówienia książki już teraz, jeszcze przed jej oficjalnym wydaniem. Ta oferta jest też szansą na szybki start w osiąganiu swoich finansowych celów.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
100 taktycznych zasad sprzedaży - Karol Froń

Poznaj drogę, jaką przebył chłopak z maleńkich Pisarzowic, aby stać się właścicielem kilku biznesów, skutecznym przedsiębiorcą, trenerem i mówcą, ale przede wszystkim szczęśliwym człowiekiem.
Tobie też mówiono, że masz pracować, uczyć się, pracować na etacie, płacić podatki, a na starość kiedy przejdziesz na emeryturę, zacząć żyć?
Przez 24 lata życia właśnie tak żyłem, ale w 2010 nastąpił przełom, a ja rozpocząłem wędrówkę do sukcesu ucząc się sprzedaży.
100 taktycznych zasad sprzedaży do wdrożenia od zaraz. Mocna, nieprzegadana, zaskakująca wiedza w pigułce. Nie tylko dla osób, które chcą ćwiczyć swoje umiejętności sprzedaży i z sukcesem domykać procesy sprzedażowe, ale dla każdego kto chce w życiu dojść dalej i osiągnąć więcej, niż przeciętny zjadacz chleba.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson, David H. Sandler

Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

Ta książka pokazuje i uczy, jak małe rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom.
Gary Vaynerchuk na licznych przykładach ze swojego biznesu pokazuje ekonomię wdzięczności czyli zasadę wzajemności w biznesie. Pomimo tego, że książka powstała już kilka lat temu, to szczególnie teraz - w czasie rozkwitu biznesów internetowych oraz coraz intensywniejszego używania mediów społecznościowych do marketingu, sprzedaży i komunikacji - bardzo istotne jest docenienie jej działania i wdrożenie w swoje myślenie.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Najskuteczniejsze Techniki: Sprzedaży, Perswazji i Negocjacji – wszech czasów - Karol Froń

Gdybym Ci powiedział, że da się sprzedać wszystko, każdemu. Uwierzyłbyś w to? Pewnie nie. A gdybym powiedział, że da się sprzedać prawie wszystko, prawie każdemu?
Już lepiej? Nie ma 100% skutecznych metod sprzedaży, które działają na każdego człowieka jednakowo, bo każdy klient jest inny.
Wiem jednak, że jeśli ktoś zna tylko młotek, to wszędzie widzi gwoździe. Co zatem powiesz na to, by poznać techniki sprzedaży, perswazji, negocjacji, dzięki którym będziesz w stanie sprzedawać tak skutecznie jak nigdy dotąd, każdemu typowi klienta?
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Roger Dooley

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Potęga opowieści - Kindra Hall

Ciągle słyszysz, że opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko – od pomagania liderom w lepszej komunikacji po motywowanie zespołów sprzedażowych i pozyskiwanie klientów.
Zastanawiasz się jednak, które historie pomogą Ci zrealizować cel i w jaki sposób je opowiedzieć?
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Przebij Się! - Gary Vaynerchuk

"PRZEBIJ SIĘ!" to piąta i najnowsza książka Gary’ego Vaynerchuka – niezwykle interesująca, jak i pełna merytorycznej oraz twardej wiedzy.
To obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy szukającego inspirujących, a przede wszystkim skutecznych pomysłów na budowę swoje marki. Myślisz, że potrzebujesz do tego wyszukanych narzędzi?
Gary Vaynerchuk pokaże Ci jak bardzo się myślisz!
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Sprzedawaj Więcej - 100 Sprawdzonych Strategii - Marcin Osman, Kamila Kruk

Jedyna taka książka o sprzedaży, w której otrzymujesz 100 pomysłów, narzędzi i strategii, aby w swoim biznesie SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ! :)
Ta książka jest Twoim kodem PIN do klienckiego-bankomatu, z którego za każdym razem, gdy tylko będziesz tego potrzebował, będziesz mógł wyjmować z niego pieniądze.
Pewnie to znasz: chodzisz na szkolenia, czytasz coraz więcej książek o biznesie, oglądasz filmiki, słuchasz rad innych. Znasz to? Jeśli tak, to znasz również uczucie rozczarowania tym, że większość tych narzędzi nie działa.
Pomysłowe strategie? Dobrze je mieć, ale czasem można przekombinować. A nasza książka podpowie Ci, jak korzystać w biznesie z prostych sposobów, które przez wielu ludzi są pomijane. A przecież Twój sukces bardzo często tkwi w szczegółach! Dzięki Sprzedawaj więcej zwiększysz swoje umiejętności sprzedaży w takich obszarach jak: internet eventy sprzedaż bezpośrednia
Pamiętaj: nie wystarczy wiedzieć, przede wszystkim trzeba DZIAŁAĆ!
Książkata powstała po to, aby dać Ci narzędzia i strategie, których wdrożenie wzniesie Twój biznes na wyższy poziom.
Stworzyliśmy ją w taki sposób, aby zebrać w jednym miejscu KONKRETNE i PRAKTYCZNE rekomendacje, które będziesz mógł – bez cienia wątpliwości – zaimplementować w swojej firmie. Nie jest to książka o marketingu, nie jest to nawet książka o biznesie.
Trzymasz w ręku zestaw narzędzi gotowych do użycia. Ich wdrożenie jest możliwe przez każdego, bez znaczenia jak bardzo zaawansowanym lub początkującym przedsiębiorcą jesteś.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
[CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych
![[CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych](/environment/cache/images/300_300_productGfx_1534/lider-sprzedazy-CD.webp)
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
[EBOOK] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak
![[EBOOK] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak](/environment/cache/images/300_300_productGfx_1375/21.webp)
„Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy” to najświeższy podręcznik e-commerce, który pozwoli Ci sprawnie opanować tematykę związaną z budową, prowadzeniem i rozwojem sklepu internetowego.
Zarządzający sklepem internetowym, aby skutecznie wykonywać swoje zadania powinien dostrzegać szeroki horyzont, patrzeć na swój sklep całościowo, rozumieć relacje pomiędzy poszczególnymi zagadnieniami.
Nie musi być specjalistą w zakresie handlu elektronicznego, nie musi znać wszelkich detali technicznych. Natomiast powinien wiedzieć wystarczająco dużo, aby potrafić rozmawiać ze swoimi pracownikami, podwykonawcami i partnerami handlowymi.
Tylko znając podstawy całości tematyki nie pozwolisz się naciągnąć na drogie, nieskuteczne usługi. Będziesz wiedział więcej niż próbujący Ci sprzedać te usługi handlowcy. I nie będziesz od nich uzależniony. A kiedy już zdecydujesz się skorzystać z ich pomocy, będzie to pomoc na Twoich warunkach.
W książce znajdziesz:
- zasady konstruowania skutecznej, sprzedającej strony
- sposoby optymalizacji serwisu pozwalające na szybkie wzrosty pozycji w wyszukiwarkach
- źródła pozyskiwania kwalifikowanego ruchu na Twojej stronie
- sposoby budowania i utrzymywania reputacji SuperSprzedawcy
- rozwiązania prawne związane z Rodo, dokumentowaniem transakcji
- kilkadziesiąt skutecznych i sprawdzonych rozwiązań na prowadzenie biznesu
- zestawienie narzędzi do monitorowania rynku i konkurencji
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)
[MP3] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak
![[MP3] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak](/environment/cache/images/300_300_productGfx_1377/21.webp)
„Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy” to najświeższy podręcznik e-commerce, który pozwoli Ci sprawnie opanować tematykę związaną z budową, prowadzeniem i rozwojem sklepu internetowego.
Zarządzający sklepem internetowym, aby skutecznie wykonywać swoje zadania powinien dostrzegać szeroki horyzont, patrzeć na swój sklep całościowo, rozumieć relacje pomiędzy poszczególnymi zagadnieniami.
Nie musi być specjalistą w zakresie handlu elektronicznego, nie musi znać wszelkich detali technicznych. Natomiast powinien wiedzieć wystarczająco dużo, aby potrafić rozmawiać ze swoimi pracownikami, podwykonawcami i partnerami handlowymi.
Tylko znając podstawy całości tematyki nie pozwolisz się naciągnąć na drogie, nieskuteczne usługi. Będziesz wiedział więcej niż próbujący Ci sprzedać te usługi handlowcy. I nie będziesz od nich uzależniony. A kiedy już zdecydujesz się skorzystać z ich pomocy, będzie to pomoc na Twoich warunkach.
W książce znajdziesz:
- zasady konstruowania skutecznej, sprzedającej strony
- sposoby optymalizacji serwisu pozwalające na szybkie wzrosty pozycji w wyszukiwarkach
- źródła pozyskiwania kwalifikowanego ruchu na Twojej stronie
- sposoby budowania i utrzymywania reputacji SuperSprzedawcy
- rozwiązania prawne związane z Rodo, dokumentowaniem transakcji
- kilkadziesiąt skutecznych i sprawdzonych rozwiązań na prowadzenie biznesu
- zestawienie narzędzi do monitorowania rynku i konkurencji
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)
Skuteczna sprzedaż
Jaki sposób sprzedaży jest najlepszy? Sprzedaż bezpośrednia, internetowa, a może przez telefon? Którą wybrać, by mieć najlepsze efekty? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, które dobrze jest poznać, by stawać się coraz lepszym handlowcem. Pierwszym krokiem w drodze do bycia dobrym sprzedawcą jest zdobywanie wiedzy - o rynku, o potrzebach klientów, o obecnie panującej modzie, a także o swoim towarze. Zastanów się, dlaczego klient miałby coś od Ciebie kupić? Jaką specjalną cechę ma towar Twój, a nie konkurencji? Opowiedzenie o nim czegoś więcej ponad to, czym sam ten towar jest, zwróci uwagę potencjalnego klienta. Sprzedajesz bowiem nie tylko sam towar bądź usługę, ale też odpowiadasz na ukryte pragnienie klienta, a najczęściej jest to pragnienie wyjątkowości.
Ponadto, pokaż klientowi, że towarzyszysz mu w procesie kupna - że nie jesteś upierdliwym nagabywaczem, który po prostu chce zarobić pieniądze. Okaż empatię i szacunek, słuchaj cierpliwie, pokaż wartość swojej oferty, a przede wszystkim nie poddawaj się.
Chcesz sprzedawać osobiście, ale...
..zżera Cię trema, gdy masz komuś opowiedzieć o swojej ofercie, więc nieskładnie podajesz tylko jakieś suche fakty, a klient w końcu odchodzi, bo nie został przekonany? A może masz taki słowotok, że klient zostaje nim przytłoczony i czym prędzej próbuje się ewakuować, rezygnując z kupna?
Ryan Serhant twierdzi, że podstawowymi narzędziami sprzedawcy są jego głos i ciało. Zatem jedną z dróg do skutecznej sprzedaży... jest poprawna dykcja, wyprostowana, rozluźniona postawa oraz umiejętność improwizacji. Może warto w wolnym czasie dołączyć do amatorskiego teatru? ;)