Szybka wysyłka 24h

Darmowe zwroty 365 dni

 

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

19,88 zł

Cena regularna: 39,90 zł

Najniższa cena: 19,88 zł
szt.
  • promocja

Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) - Mirosław Skwarek

Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) - Mirosław Skwarek
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) - Mirosław Skwarek

OD ZERA DO KRÓLA PLATFORMY - SEKRETY SKUTECZNEGO MARKETINGU I OGROMNYCH ZASIĘGÓW!

Czy wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, czas się dowiedzieć, bo Twoi potencjalni klienci już tam są! TikTok to platforma, która pozwala na tworzenie i udostępnianie krótkich filmów wideo. Różnica między TikTok a innymi serwisami społecznościowymi? Tutaj nie musisz martwić się ograniczeniem zasięgu! Przygotuj swój film i pozwól się zauważyć! Przez TikToka możesz dotrzeć do ogromnej liczby użytkowników, bo korzysta z niego ponad 2 miliardy osób.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

30,80 zł

Cena regularna: 59,00 zł

Najniższa cena: 30,80 zł
szt.
  • promocja

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - Marcin Żukowski

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - Marcin Żukowski
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - Marcin Żukowski

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

25,49 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 25,49 zł
szt.
  • promocja

Wizjonerskie organizacje - Jim Collins, Jerry I. Porras

Wizjonerskie organizacje - Jim Collins, Jerry I. Porras
Wizjonerskie organizacje - Jim Collins, Jerry I. Porras

Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. 
Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę?

To pytanie zainspirowało autorów tej książki do zbadania tysiąca ośmiuset lat łącznej historii osiemnastu wizjonerskich firm, wśród których są między innymi: Walt Disney, Hewlett-Packard, 3M, Ford, IBM, Philip Morris, Sony, Wal-Mart, Citicorp, Marriott, Johnson & Johnson, Motorola, Boeing i American Express. Autorzy sięgają wstecz do czasów, kiedy te potężne dziś korporacje były raczkującymi przedsiębiorstwami. Opisują ich drogę do wielkości. Docierają do tego, co odróżnia firmy wizjonerskie od pozostałych.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

36,16 zł

Cena regularna: 64,90 zł

Najniższa cena: 36,16 zł
szt.
  • promocja

Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner

Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner
Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner

Z tej książki dowiesz się:

  • gdzie szukać pomysłu na produkt;
  • jak sprawdzić, czy Twój pomysł zainteresuje ludzi;
  • kto może być Twoim klientem;
  • jak budować kanały dystrybucji;
  • co jest najważniejsze przy tworzeniu i wprowadzaniu produktu;
  • czego się nie bać, a na co zwrócić szczególną uwagę podczas współpracy z podwykonawcami;
  • jakie są plusy i minusy współpracy z różnymi wytwórcami;
  • dlaczego warto zadbać o patenty i zastrzeżenie znaku towarowego?, ale też kiedy nie warto na nie czekać;
  • jak sprzedawać poprzez prezentacje, spotkania, kontakt bezpośredni i internet;
  • jak używać różnych mediów społecznościowych do sprzedaży;
  • jak tworzyć linie produktów i udoskonalić swój pomysł.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

54,00 zł

szt.

Youpreneur. Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej - Chris Ducker

Youpreneur. Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej - Chris Ducker
Youpreneur. Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej - Chris Ducker

Dzięki tej książce poznasz krok po kroku każdy etap budowania firmy, sprzedawania produktów i zarabiania na swojej marce osobistej. Czy chcesz zatem stworzyć biznes, który przetrwa próbę czasu?

O CZYM JEST TA KSIĄŻKA?

  • Jak rozpoznać idealnego klienta?
  • Jak zbudować swój internetowy dom?
  • Jak pozycjonować siebie w roli eksperta, rozwijać krąg biznesowy i profesjonalnie budować listę mailingową?
  • Jak prowadzić nieustanne działania marketingowe i wykorzystać potęgę zadowolonego klienta?
  • Jak stworzyć właściwą strategię cenową?
  • Jak podjąć decyzję o tym, co sprzedawać?

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,90 zł

szt.

Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk
Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

Z punktu widzenia przedsiębiorcy o byciu liderem, o social-media i o świadomości.

Przy okazji o wygrywaniu, marketingu, funduszach VC, digital media, trend setterach, kulturze firmowej, startupach, uwadze, kontencie, zarządzaniu, empatii, dziedzictwie, rodzicielstwie, rodzinny biznesie, szokowaniu, story-tellingu, dziękowaniu, punktowaniu, nokautowaniu, napieraniu i o new york jets'ach.

Gary Vaynerchuk – przedsiębiorca, autor bestsellerowych książek (wg. New Jork Times’a) w swojej najnowszej książce „Zapytaj Garyego” dzieli się swoimi najcenniejszymi lekcjami i odpowiedziami na najważniejsze i najczęściej zadawane mu pytania biznesowe.

Ta niesamowita osobowość pokazuje w jaki sposób używać najnowszych narzędzi marketingowych i sprzedażowych do tego aby wnosić swój biznes na kolejne, wyższe poziomy skuteczności, poza radarem konkurencji.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

13,69 zł

Cena regularna: 68,00 zł

Najniższa cena: 13,69 zł
szt.
  • promocja

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - Marcin Cichocki

Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - Marcin Cichocki
Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu - Marcin Cichocki

Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

20,83 zł

Cena regularna: 39,90 zł

Najniższa cena: 20,83 zł
szt.
  • promocja

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów - Katarzyna Żyminkowska

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów - Katarzyna Żyminkowska
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów - Katarzyna Żyminkowska
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości. Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

47,99 zł

Cena regularna: 74,00 zł

Najniższa cena: 47,99 zł
szt.
  • promocja

Marketing 6.0 - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 6.0 - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Marketing 6.0 - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

62,21 zł

Cena regularna: 69,90 zł

Najniższa cena: 61,51 zł
szt.
  • promocja

Strategia inwestowania w uwagę - Gary Vaynerchuk

Strategia inwestowania w uwagę - Gary Vaynerchuk
Strategia inwestowania w uwagę - Gary Vaynerchuk

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

100,00 zł

szt.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl