Wystąpi z prezentacją pod tytułem „Financial Freedom: The 7 laws of financial success” [Wolność finansowa: 7 praw sukcesu finansowego].
Jeśli chodzi o „bogacenie się”, następujące czynniki są mocno przesadzone: szczęście, edukacja czy inwestycje na giełdzie. W swojej prezentacji Zitelmann pokaże, jakie siedem podstawowych czynników decyduje o tym, czy staniesz się bogaty. Jego spostrzeżenia opierają się na analizie blisko 100 ultrabogatych ludzi, która była podstawą jego pracy doktorskiej zatytułowanej „The Wealth Elite”.
Serdecznie zachęcamy Was do wzięcia udziału w „Umyśle Miliardera 4”.
W komentarzu znajdziecie link do strony wydarzenia, na której znajdują się wszelkie niezbędne szczegóły i gdzie możecie nabyć bilety, a także link do wywiadu z Zitelmannem, przeprowadzony przez jednego z organizatorów.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.