Szybka wysyłka - zamów do 13:30 a wyślemy dziś (pn-pt, InPost)

Darmowe zwroty 365 dni

 

6 brutalnie szczerych lekcji o prowadzeniu firmy (od gościa, który... nie chciał robić biznesu) 0
6 brutalnie szczerych lekcji o prowadzeniu firmy (od gościa, który... nie chciał robić biznesu)

Derek Sivers nigdy nie planował zakładać firmy.

Był muzykiem, który po prostu chciał sprzedawać swoje płyty online.

Bez inwestorów. Bez biznesplanu. Bez doświadczenia.

Finalnie zbudował CD Baby – platformę, która generowała 100 milionów dolarów rocznie, a którą ostatecznie sprzedał za 22 miliony.

Co tylko zechcesz – 48 lekcji przedsiębiorczości w 48 godzin” to książka, która zmieni sposób, w jaki myślisz o biznesie. Sivers nie tylko udowadnia, że można działać inaczej – on pokazuje, że to działanie inaczej jest kluczem do sukcesu.

Oto 6 najważniejszych i brutalnie szczerych lekcji od człowieka, który zbudował firmę... przez przypadek:

1. Biznes nie jest o pieniądzach, ale o spełnianiu marzeń (twoich i innych)

Nigdy niczego nie powinno się robić wyłącznie dla pieniędzy. Jeśli czuć, że robisz coś dla pieniędzy, to może Ci się nie udać. Ludzie, którzy prowadzą biznes z innych powodów niż pieniądze, natychmiast zaczynają zarabiać

2. Brak funduszy? To atut.

Jeśli chcesz być użyteczny, możesz zacząć działać już teraz, nawet z 1% swojej wielkiej wizji, co stawia cię o krok przed innymi. Derek w swojej książce pokazuje, jak zacząć nawet jeśli nie masz nic!

3. Pomysł to nic. Liczy się wykonanie.

Pomysł to tylko mnożnik, podczas gdy wykonanie jest warte miliony. Pomysły same w sobie są bezwartościowe, a liczy się jedynie ich realizacja.

4. Klient ponad firmę.

Dbaj o klientów bardziej niż o siebie samego (i swoją firmę). Troszcz się o klientów bardziej niż o siebie samego, a odniesiesz sukces.

5.Rezygnuj z klientów z podniesioną głową.

Nie jesteś dla wszystkich – i bardzo dobrze. Odwaga w tym, czemu mówisz NIE, przyciąga tych, na których naprawdę Ci zależy. Świadomie wykluczaj pewne grupy klientów i z dumą mówić, kim firma nie jest. W ten sposób zdobywa się serca tych, na których naprawdę zależy.

6. Obsługa klienta to nie koszt. To Twoja przewaga.

Obsługa klienta to podstawa i kluczowe źródło zysków, nie koszt do minimalizowania. Sivers był zaskoczony, że sukces CD Baby wynikał z tego, że "odbierają telefon! Odpowiadają na moje maile! Można porozmawiać z prawdziwym człowiekiem!". Podkreśla, że obsługa klienta to nie koszt, który należy minimalizować, ale kluczowe źródło generowania zysków, podobnie jak sprzedaż. Dlatego należy zatrudnić najlepszych, najbardziej empatycznych ludzi i zapewnić im czas i zasoby, aby uszczęśliwiać klientów.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, to sięgnij po książkę „Co tylko zechcesz zechcesz - 48 lekcji przedsiębiorczości w 48 godzin”. Dodatkowo otrzymasz również mapę myśli z najważniejszymi lekcjami.

Kupując ją w przedsprzedaży, dostaniesz ebooka w prezencie!

Wysyłka książki nastąpi w pierwszej połowie lipca.

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl