Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Skuteczny marketing w dzisiejszych czasach - Artur Jabłoński i Weronika Matwiejczuk 0
Skuteczny marketing w dzisiejszych czasach - Artur Jabłoński i Weronika Matwiejczuk

Artur Jabłoński w rozmowie specjalnie dla księgarni biznesowo-wolnościowej Księgi Barneja. Konsultant ds. e-marketingu, prowadzi szkolenia z reklamy na Facebooku i komunikacji w social mediach - autor książki 📘 "Skuteczna reklama na Facebooku", w której krok po kroku opisuje tajniki reklamy na Facebooku od strony technicznej, ale również strategicznej.

Książki autorstwa Artura Jabłońskiego znajdziesz tutaj.

🎙️ Nagranie dostępne również jako podcast: https://anchor.fm/ksiegi-barneja/episodes/Skuteczny-marketing-w-dzisiejszych-czasach---Artur-Jaboski-i-Weronika-Matwiejczuk-e11g2g3/a-a5louic

W nagraniu usłyszysz o:

01:34 ► Skąd decyzja o napisaniu książki o tworzeniu skutecznych reklam na portalu, który ciągle wprowadza zmiany?
5:05 ► Jakie są Twoim zdaniem 3 najważniejsze zasady tworzenia skutecznych reklam?
7:59 ► MIT tworzenia reklam
9:05 ► Jakie błędy najczęściej popełniają firmy tworząc reklamy?
11:20 ► Jak optymalizować budżet? / case study
14:25 ► Czy lepiej samemu zająć się reklamami czy zlecić je agencji?
20:02 ► Po czym poznać dobrą agencję marketingową? Jak wybrać? Na co zwrócić. uwagę?
24:03 ► Jaki budżet reklamowy na start wystarczy?
26:28 ► Jakie wskaźniki reklamy warto obserwować i dlaczego?
30:16 ► Czy są firmy, którym odradzasz reklamy na Facebooku? Które branże/firmy raczej nie powinny z nich korzystać?
33:37 ► Badanie Deloitte: Zmiany zachowań konsumentów w czasach epidemii Covid-1
37:10 ► Jak wygląda przyszłość reklam na Facebook? Jakie widzisz trendy?
40:09 ► Czy powinniśmy się bać blokowania reklam przez Apple’a? Jak dzięki targetowaniu możemy sobie z tym poradzić?
41:42 ► Wycofanie FB Analytics - skąd Twoim zdaniem taka decyzja Facebooka?
44:30 ► Jakie książki polecasz dla osób, które chcą się nauczyć marketingu?

Artur Jabłoński. Pracuje jako konsultant ds. e-marketingu. Prowadzi szkolenia z reklamy na Facebooku i komunikacji w social media. Wraz ze swoim zespołem planuje i realizuje kampanie e-marketingowe. Na swoim blogu dzieli się wiedzą, jak skutecznie reklamować się w sieci.

Wywiad przeprowadziła: Weronika Matwiejczuk

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl